sunnuntai 20. marraskuuta 2011

GIVE YOUR FEET A CHANCE THEYLL DO ALL THE THINKING

OSTAKAA KENGÄT POIS !!
Noi on oikeestaan ollu mun lemppari kengät jo ennen ku pari vuotta sit ostin ne, mut tosiaan kun ne oli sillon "pakko saada", niin ostin 1,5kokoo liian isot.. No, sinne mahtu ainakin villasukka talvella väliin, mut harvoin on tullu käytettyy. Nyt sit aattelin vihdoin luopua noista, ja ostaa sit uudet oikeemman kokoset tilalle :--DD eli..
Kokoo noil kengil on 40,5
Ne on ihan puhtaat ja uudenveroset, vähän ja harvoin käytetyt, joten hintapyyntöö ois varmaa jostain 40€ lähtien, eli puolet siitä mitä ite maksoin :--)
Ostakaa ne pois niin autatte mua suuresti, kiitus :----)))

//Mun pitäs tosiaanki lukea atm huomiseen ruotsin kokeeseen: en oo ees alottanu. Oonko nössö ja nolo ja ällö jos vedän tästä kokeesta suoraan jonku 4 ja vedän sit uusinnassa sen vaikka vitoseen?! Kauheet kriisit päällä, ku aina tykänny haluu oppii ruotsii, mut nyt jotenki kaikki innostus lähteny. Mut tosiaa huomenis ruotsin koe, tiistaina toinen ruotsin koe, keskiviikkona ah-onneksi-vapaapv, mut sit lähteeki kauhee rumba ku luen espanjan, ranskan ja enkun kokeisiin samaan aikaan :DDD saa nähä kuin hyvin onnistun sekottaa noi kielet keskenään sit siin stressin sekavuudessa..
Onks teillä kellään ikinä ollu vastaavaa kokemusa kun mulla.. nimittäin eilen. Mun oli tarkotus viettää piitkä pävä ja kiertää kaverilta toiselle ja valvoa pitkään koneen parissa jne jne, mut sitte mulle tulikin jotain ihan kummallisia "kohtauksia" ?! Koko päivän oli vähä sekava fiilis, ja tuntu siltä et joka asiasta ois tullu Deja vu :DD Sit kun pääsin keskustaan asti, ni yhtäkkiä tuli koko kehoon kauhee kylmä hiki, rupes pyörryttää, ahistaa ja oksettaa, todellisuuden taju katos aika hyvin kokonaan. Tuli kauhee pakonomanen tarve saada raitista ilmaa, ja juoksin vaan ulos. Sama sit toistu ku pääsin kaverille, ja mun pitkäks suunniteltu ilta loppu siihen, et menin nukkumaan jo 22:30. ihan nice, tuliki nukuttuu siin sllaset vajaa 13h ihan putkeen ja oisin voinu viel jatkaaki. Oisko kellään mitään fiksuu perustelua tapahtuneeseen? Niin kummaa.
meen nyt "lukee ruotsia" (lue: jatkaa tumblrin, fbn sekä bloggerin selausta), God natt ! Toivottakaa onnea, et saan huomen liput Red Hot Chili Peppersiin... Oon täysin paskat_housussa jos en saa niitä lippuja. aaaahjsdkfhdj.

14 kommenttia:

  1. mikä sun tumblr on ! :------------)

    VastaaPoista
  2. mä voisin olla yks ostajaehdokkaista jos äiti vaik suostuis maksaa ne :---) t. elina hihi

    VastaaPoista
  3. iisa ei mulla oo omaa tumblria, sellasen tekemine on houkuttanu jo piiitkään mut nyt vaan selailen näitä kaikkien sivuja... haluun =(

    VastaaPoista
  4. Hinta ois kohillaan jos noi ois uudenveroiset "käytetyt" .Turha toivo et kukaan ostais "kunnolla" käytetyt kengät puoleen hintaan alkuperäisestä.

    VastaaPoista
  5. ääää oispa mulla rahaa ostaisin nuo kengät sulta :<

    VastaaPoista
  6. nyymi, noi tosiaan on tosi tosi vähän käytetyt. Koska koko on mulle tosiaan ihan liian iso, ei näytä ollenkaan fiksulta mun jalassa..

    VastaaPoista
  7. ja elina hienoa hienoa ! :--)) varmasti suostuu.

    VastaaPoista
  8. tuuli kerää muutama pullo ja siivoo pari h jossain ni rahat kasassa :--)) hehhe

    VastaaPoista
  9. huhhh aika likaset kengät

    VastaaPoista
  10. hei noi on noi kengät! haluun noi, ostan jos et saa kauppoja muiden kans :3 t. olvi

    VastaaPoista
  11. likaset.... pölyy niissä korkeintaan on, jos jotain :)

    VastaaPoista
  12. ja olvi jee hyvä kiitos ! Mut hinta on tavallaa tost 40e lähtien et jos joku siit haluu tarjoo enemän ni sit hinta nousee jne, mut saa nähä : D sulle varattuna pysyy jos ei kukaa muu haluu ostaa =)

    VastaaPoista
  13. Ihanat kengät voisin mielelläni poistaa ne sinulta :)

    VastaaPoista
  14. Niin voin mä niistä vaikka 45e maksaa, aika kyny tarjous, mutta silti.

    VastaaPoista