torstai 22. syyskuuta 2011

STILL AWAKE

Mun pitäs nukkua, tai lukea kokeisiin, tai edes tehdä sitä mitä tulin koneelle tekemäänkin (eli lukemaan maailman parasta ja varmaan satoja sivuja juttua englanniksi, kiitos meri, olen koukussa:D), mut mua jänskättää ihan liikaa muutamat jutut. Okei, yksi juttu. Matka uudeks vuodeksi New Yorkiin! Eihän se muuten hypettäis niin paljoo, mutkun.. Olis taas kyseessä tämmöi matka ilman vanhempia, joka tarkottaa ankaraa rahankeräystä. Lennot ois semi halvat, jos nyt tilais tällä viikolla. Rahaa mulla on noin puolet jo kasassa; suurin osa tullut mummolta, sitten pitäis siivota joku 10h himassa ni oltais jo paremmalla puolella. Sitten, jos menestyn kokeissa tarpeeks hyvin, tippuu siitäkin palkkioo. Eli pitäs panostaa muttakun..... Väsyttää enkä jaksa keskittyä ! Ja liikaa houkutuksia ympärillä. Oikeesti, multa pitäs ottaa tietokone ja telkkari ja jääkaappi pois kokonaan ennen koeviikkoja : D ja ehkä puhelinkin. Ja täs viel sellai bueno juttu, et on olemas mahdollisuuksia, ettei mun tarvis maksaa mun Nykissä asustelusta juuri mitään! Kun sattumalta siel on kaks luokkalaista perheineen + mun kanssa lähtis Laura mukaan, ja Lauran rakas ystävä Rebekka on nykin asukkaita. Oon nii ilonen. Mut toisaalta, en haluais iloita kun jos tää koko matka-idis tyssääkin tähän. Äitillekään en oo vielä puhunut, mut jos ite maksan ni eiköhän se käy, kun ei iskälläkään tuntunu mitään matkaa vastaan olevan : D
Ainiin oli muuten toinenkin juttu joka jänskättää. Katoin eilen spostia, ja pääsin Oopperan nuorisomusiikkiteatterin pääsykokeisiin! Ja sitten: tantantaa. Ne on jo huomenna. En oo koskaan ollut ryhmäpääsykokeissa. Aika ahdistava ajatus, mut sen näkee sit huomenna! Im off nyt. Yöt honeys!

1 kommentti:

  1. http://jadelmiina.blogspot.com/2011/09/friday-again.html

    siinä pieni tommone :-)

    VastaaPoista