lauantai 24. syyskuuta 2011

CHALLENGE

Joo, eli Jade haastoi mut sanelemaan ittestäni faktoja.... Heti tuli kauheet paineet on omfg, mitä mä nyt osaan kertoa ittestäni kun sitä vaaditaan... Eli seittemän faktaa, ja pitäis haastaa viel viistoista lempparibloggaajaa. Damn, menee vaikeeks !
  1. En oo ikinä elämäni aikana ollut mikään kauheen neiti, vaik onhan sellasiakin vaiheita toki ollu aina sillon tällön, mutta... En viihdy - arkipäivisin ainakaan - esim pikkumekossa. Viihteel se kyl menee.
  2. Öö. Tää menee jo nyt vaikeeks. Mut no mmm. Alotin longboardingin 2008, ku sain ekan lonkun käteeni. Sit ku homma yleisty Suomessa, ni jäi aikalail mun osalta kokonaan pois. Vaik kylhän mä siit tykkäsinkin.
  3. Mut koska lonkkuilu jäi, ni innostuin varmaa lautailusta enemmän. Lumilautailun siis alotin muistaakseni yheksän vuotiaana, eli sellaset vajaat kuus ja puol vuotta sitte ! Tykkään siit ihan simona. Enemmän ku suksista, niil en ikin osannu kunnolla.
  4. Meidän perheessä kaikki matkustelee tosi paljon, iskä työmatkoilla, äiti suomen sisällä ja euroopassa, sisko käy muuten vaan maailmalla, ja velikin lähtee jos sattuu jaksamaan. Se ei oo niin innostunu poistuu Suomesta, Helsingistä kylläkin. Ja iteki haluun vaan matkustaa ja matkustaa, vaik oonki armoton pelkuri... Taisiis, oon aina ihan varma et pommit räjähtää ja hissit jumittuu ja lentokoneet tekee pakkolaskun ja mua epäillään lentokentällä jostain salakuljetuksesta ja tavarat katoo ja liput siinä samalla ja missaan jotain tärkeetä kun ei pitäis. Esim nyt oon tosta mun New Yorkin matkasta ihan kakat housussa, vaik tiedän olevani tosi etuoikeutettu, et mul on ees mahdollisuus tommoseen. Oon tosi onnellinen yleensäki, et muhun luotetaan sen verran, et voin jo 16 vuotiaana lähtee reissaa euroopassa (ja sen ulkopuolella) ilman vanhempia. Mul on maailman paras perhe muutenkin. Oon onnellinen ja kiitollinen siitä.
  5. Musiikki on ollu mulle ihan oikeesti aina niin iso osa elämää. Alotin musisoinnit päiväkoti-ikäsenä ja sit siitä eteenpäin oonki aina harrastanu musiikkii. Mun tulevaisuuden suunnitelmat ja unelmat liittyy kans musiikkiin, aika monellakin tavalla. Mut niistä en vaan tykkää kauheesti puhua ääneen, koska en haluu kuulla yhtäkään kommenttia siitä, ettenkö muka vois toteuttaa sitä mitä oon aina halunnut.
  6. Oon miettinyt jonkun aikaa, et pitäskö viihdyttää ja tehä videopostaus...... Kun ne on joskus joidenkinkohalla ihan pellejä, ni mietin et mitäköhän sit ite keksisin sanoo : DD mut mikäli tahdotte ni videopostaus it is !!
  7. Viimenen fakta, ja nää setit rupes menee jo aika diipeiks selittelyiks... No mutta. Mmm. Mua ahdistaa edelleenki nukkuu ilman et korvat on peiton alla, ja mua pelottaa et mun puhelin soi väärään aikaan, irvistelen ittelleni aina pelin kautta hississä, Lauran oon tuntenut 2kk vanhasta asti ja ollaan n. toistemme vastakohtia, mut se on vaan hyvä juttu, oon tosi hidas syömään karkkia, suklaa on aina paras makuvaihtoehto, mulla on 9 Cheap Mondayn paitaa ja mua hämmentää se sikana ja cm ja ctrl ja vans on paras tai vans on paras kenkä ja mul on maailman hienoimmat vanssit ja ne on ihan unelmat kaikin tavoin, mut koska koko on 1,5 liian iso niin: en voi käyttää. Turha ostos, paitsi et villasukka mahtuu talvella !!! haluun lähtee ulkomaille kattoo pienelle klubille tai isommalle jättimestalle kattoo bändii ja elää sellaset yhdet elämäni unohtumattomimmat hetket, haluun muuttaa joskus pian asumaan toivottavasti lauran kans ellei mokoma karkaa ulkomaille, mut toisaalta ärsyttää ku on nii kiire pois kotoo ku oikeestihan voisin jäädä himaan vaik kuinka moneks vuodeks mut haluun vaan, silmänruoka on musta aika paljon kivempaa ku mikää fyysine juttu taisiis kattelen kunhan saan rauhas katella ja jos kuvata saisin ni ois vielä parempi ja oikeesti kuumimpii miehii on brendon urie, frank iero, ryan ross, way bros, mike pedicone ja tommosii muita huhhuh mut marc jacobs on kans hieno mies !!
moimoi, en taida haastaa ketään paitsi: kaikki kenen nimi alkaa a, j, r, k, l !!

Kandee kattoo toi tosi asiaan kuuluva video. En. Kestä.

3 kommenttia: