sunnuntai 11. syyskuuta 2011

huhhu

En oo jaksanut siirtää kuvia vielä koneelle. En oo jaksanut tehä tänään mitään.
Eilen oli Kulttuuriareena Glorial mun ja muutaman muun frendin järjestämä End Of Summer 2., ja iltaha meni siel iha hienosti. Tosin kyl tappoväsyneesti ja pientä stressii päällä, mut oli kans tietenki hauskaa ja paljon uusii tuttavuuksii ! Esiintymäs tosiaa nähtiin mm. Horsecor3, A Traitor Among Us, ARF, Artificial Heart sekä The White Washed :--) yllätyin iteki aika positiivisesti monista bändeistä, ku ei oo hetkee tollasii genrei tullu kuunneltuu (paitsi horsecore koska pojat on kultsei<3) et kyl tapahtuma meni putkeen, ei valittamista =) siit sit lähdettiin Malminkartanoon muutamien bändien kans, oli hauskaa ja pästiin nukkumaan siinä seittemän ja kaheksan välillä. Herättiin 10:30, kasattiin itteemme ja lähin ite kotiin, nukuin 6h päiväunet ja heräsin 18:30 : D?? Tais olla vähän väsynyttä........ Tein maailman parhaita brownie paloja, ja oon kuningas.

MUTTA mun pointti tässä jälleen kuvattomassa ja tyhjässä postauksessa oli se, et miten hyvin mua aina piristää ja huvittaa noi sanat, millä porukka mut on netistä löytänyt :D kinda creepy myöskin...
mm.
conversien tuunaus
janne korva
kestin ystävä
lappi teltta
disco ensemble
puolisiili
onko petskull hyvä paikka
ja sit oli viel joku sairaan hauska pähkinä-sanan sisältäny etsintä ollu : D noi naurattaa mua ja on nii kummallisia välillä, et huh. Ja yllättävän moni löytää mut medusa lävistyksellä ja ponkes pipolla? hmm....
im off >

1 kommentti:

  1. Itekki saa nauraa aina, että millasilla hauilla munki blogi oikeen löytyy :D

    VastaaPoista