tiistai 6. syyskuuta 2011

HAJOAN TÄYSIN TYHJENEN JA TÄYTYN HAJOAN TÄYSIN TYHJENEN JA TÄYTYN

Ah, siirsin äsken vanhoja kuvia taas pois koneelta ulkoselle muistille, jotta sais koneeseen lisää tilaa (en kyllä usko, et toistaseks ois siitäkään puutetta, mutta anyway). Eka näky, että menee yli 4h. Sitten näkykin että 2h. Sitten tuli taas että 4h. Sitten 3h. Jossain vaiheessa tuli vaan 30min, ja sitten se pamahti taas 2h. No, en jaksanut siirtää kaikkia mitä piti, kun halusin uudemmatkin kuvat koneelle !
Perjantaina Rikulla oli tuparit, ilta meni tosi putkeen omia pieniä kettuuntumisia lukuunottamatta =) nyt kuvia !
sanonta "illalla hilpeänä kaljaa, aamulla kalpeana hiljaa" sopii kuvaan....
Joo, ja noiden kuvien kuvaajista en oo ihan varma, kun kamera kiers niin ahkeraan kaikilla : D tän postauksen piti muuten tulla jo eilen, mut just tosta kuvien siirtelystä johtuen tää rupes lagaa nii armottomasti et tuntu räjähtävän käsiin, ja mä vaan luovutin ja suljin koko paskan ennen ku meinas lentää seinään. Eilen mentii sit viel illemmal Lauran kans rullailee yksii kesän viimesii rullauksii (hope not), ja sää oli kyl bueno.
Eimuuta =) eikun joo. Poltin mun kielen tosi pahasti kun join kaakaota. Tein sen sit heti uudestaan, ihan vain muodon vuoksi. Oon asunut äidillä kolme yötä, ja mun huoneessa ei voi istua tai kävellä osumatta johonkin vaatteeseen/tms. Tänään piti olla luettuna Juhani Ahon Rautatie. En oo hankkinut koko kirjaa, mut mulla meni pistarissa kait kaikki oikein. En siis oppinut virheestäni. En oo hankkinut äikän tehtävävihkoa enkä fysiikan kirjaa. Pitäisi hankkia ne pian. Fiilaan ihan sikana ben n jerrys ja cokis, ja onneks mulla on mies joka ostaa niitä mulle ku tekee mieli fiilata sellasta tosi paljon. Fiilaan myös Tuusulaa ja huomen lähden sinne lukioretkelle. Jee !
Elämän pienii iloja ja fiilauksii khyl maar. Nyt mene nukkumaan kun kello on 00:00 !!!!!!!!! SäootPOOP (Julja hei ikävä)
Zen Café - Mitä me tehtäis

8 kommenttia:

  1. anna hei hyvä sä autat mua!!!kun oon tämmönen kakkavajakki enkä tajuu mitään nii mikä on koneen ulkoinen muisti ja misstä saan semmosen iostettua..XDD

    VastaaPoista
  2. julde koneen ulkonen muisti on sellai pieni boksi/läpyskä jonka saa ostettuu esim veikonkoneesta/anttilasta/tms ja ne on jotai 700gigaa tyyliin taisiis tosi isoja ja onha niit pienempiiki ja ne kyl maksaa sen 50e ylöspäi vois luulla mut sinne mahtuu kaikki !!sit se vaa liitetää koneesee usbil ja elämä hymyilee<3

    VastaaPoista
  3. markin kieli on saatanallinen. ei voi käsittää :-DD

    VastaaPoista
  4. missä koulussa ootkaaannnn ?

    VastaaPoista
  5. eieieiii mitä hyvää tuusulassa on O: ei niin mitään!

    VastaaPoista
  6. JADE ! kuvassa tapahtu just mun ja markin kielien mittaamiset, MUN KIELI OLI PIDEMPI !! : DDDd

    VastaaPoista
  7. meri, mä oon helsingin ranskalais-suomalaisessa =) toistaseks...

    VastaaPoista
  8. Joanna, tuusula on ömmm.. suomen kulttuurin historian koti! tai ehh, jotain. ainaki ahola, ainola, halosenniemi, aleksis kiven muistojuttuja ja vastaavii löyty tänää !

    VastaaPoista