tiistai 30. elokuuta 2011

ILL BE YOUR LEVY

Oon ollu tosi huono nainen, enkä oo ylistänyt mun miestä ja mua vielä täällä =(=( Eli... iihihi, viime lauantaina meil tuli täyteen 1v/12kk/365pv. Whoa. Aika kreisii, en ees tiedä mitä mun pitäs tänne kirjottaa. Oon vaan niin tosi onnellinen, ja maailman tyytyväisin ehkäpä. Mies on ihana, suloinen, kohtelias, luotettavin, omistautuva, samoil aalloilla mun kans, hauska, harrastaa parhaita juttuja, saatanan hyvän näköinen, ja vaikka mitä muita adjektiiveja vielä... En vois mitenkään kuvitella, et oisin ilman sitä yhtäkkiä - oohh noo can do. Ollaan miehen kanssa ehkä suomen idiootein, vammasin ja täydellisin pari. Oikeesti.
onpas vanha kuva, mut silti: <3

kuva nähty jo, mutku lemppari !
Kun tosiaa tuli vietettyy vkloppu Kotkassa, ja mies oli itekin pe ihan muualla, niin vietetään sitten ens vkloppuna meidän  hienoa aikaa =)=) iloinen minä
Nohhh, sit oltiin eilen kultsin kans vähän shoppaamassa, taisiis kierreltii hiukan ja sit kun päädyttiin Weekdayhin niin mies osti minul Cheap Mondayn paidan ja ittellensä bongaili ältsimakeet housut.
Ulkona ihan törkee sää ollu vaik kuin kauan. Vettä tulee ku esterin perseestä, aamulla on kylmä, päivällä vähän lämpenee ja sit taas viilenee. Ärsyttävää. Mut mun on tosi hyvä olla, ulkona on raikasta.Öitä rakkaat, mä menen nukkumaan nytten. Ootte ihaneja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti