maanantai 26. syyskuuta 2011

CURSED MISSED OPPORTUNITIES

Heipa ! Oon täs istunut taas päivät vaan kotona, kokeisiin lukien. Tai niin mä lähinnä ittelleni oon uskotellut, oikeestihan juttu on menny niin, et oon selannu kirjoja ja kattonu mitä asiaoita en osaa. Mut en sitten oo tietenkään juurikaan vaivauhtunut oppettelemaan niitä juttuja. Nomutta, ei haittaa, ei vielä. Koska: mä leivoin TAAS niitä fuckin brownies... : DD tätä menoo lihon yli kaikkien vaatteideni ja huhhuh. Nomutta, ei haittaa, ei vielä. Vai...
Mul oli joskus vuosii sit tapana pitää aina lätsää päässä. Nyt sit kaivelin jostain kaapin perältä ton lätsän ja iskin päähäni : DDD kummaa täs on se, et mä viel diggailen tosta....... Ehkä joskus uskaltautuisin uloskin ton kanssa, who knows.
Mut ah, huomen meen kouluun vasta kymmeneen<3 mut sitten.. fysiikan kertaus. jos mä siellä sit oppisinkin kaiken? Hopefully.

PS. Ettikää Facebookista ryhmä "Jos 1000 osallistuu niin rullataan Helsingistä Seinäjoelle" ja osallistukaa, niin potkasette Meitsin, Jepin, Rikun, Vernen, Miron, Lassen ja Tommin matkaan ens kesänä ! huhhuh......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti