keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

WORK HARD AND BE HONEST TAKE CHANCES AND STAY TRUE JUST ADD IT TO THE LIST OF THINGS THAT I AINT GONNA DO

Oon taas ihan rakastunut The Hivesiin. Tulee nii hyvä fiilis ku sitä kuuntelee.
The Hives - Bigger Hole To Fill


The Hives - Square One Here I Come


Tänään tuli vaan istuttua ja hengattua mun muuutamien rouvien kanssa: Markin ja Aleksin. Sit Jermukin joinas muutamasti seuraan. Suunnitelmana oli kyl herätä jo yheltätoista ja raahautua Skypeen juttelemaan Lauran kans kun se on jo viidettä viikkoa Seattlessa ja on maailman oudoiin fiilis taas, kun en oo nähny sitä koko kesänä (Laura on siis mun koko elämän mittanen ystävä) : ( ! ..Mut sit nukuinkin puol kahteen, kunnes sain herätyksen iskältä ekaa kertaa koko kesänä.
Laura kotiutuu 7.7., jolloin mä ite matkaan Ruisrockiin, harmittaa vähän mut loppukesän voisin koittaa roikkua kovasti sen kans ! Laura toivottavasti tuo mulle sieltä ameriiiikasta uudet pyörät mun longboardiin, kun sen serkut, joilla se nyt asustaa, niin niiden nuorimmainen Max sattuu olemaan longboard maailmanmestari ja sponsoreilta niit pyöriä heruu.. : DD oon iloinen muutenkin.
Sit keskustasta (kirjotin ensin koulusta, why?!) lähin käymää äitil et se leikkais mun tukan ja tottakai se sit leikkaskin. Äiti on pitkän toivonu, et pääsis leikkaamaan mun kuolleet latvat, ja nyt sit päästin sen siihen :''( Tuntuu hassulta, kun latvat on ihan tasapaksut, eikä tosi harvat : D
Before
ps no worries, en lähteny tollasen tukan kans ulos, koklasin vaan..
After
ehkä huonoin kuva koskaan, tollanen hengailutukka ja kaikkea : D eikä oo muuten noin eripituset noi puolet, näyttää vaan tässä siltä : D

Ok, en selittele enempää : D Voisin olla nyt off, lakata kynnet ja mennä nukkumaan. Huomen sit Saulii Aleksii ja Jennaa. Sounds lika a plan to me.

6 kommenttia:

  1. Ehkä nään sut taas :D Meinaan tulen ittekki ruissiin. Mut vaan perjantaiks.

    VastaaPoista
  2. perttu hyvin paljo mahdollista ! äh miks kaikki on vaan perjantain : ((? ihan mälsää.

    VastaaPoista
  3. saako tohon pride postauksee vedoten kysyy ootko bi/lesbo? :)

    VastaaPoista
  4. koska majotus ei onnistu ;( ja hurts, prodigy ja pelle on pe nii pakko :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, oon pahoillani, mut joudut tyytymään niinkin huonoon vastaukseen kuin: nää on asioita, joita en oo koskaan jakanut netissä. En haluu asettaa itteeni tollakaan tasolla minkään laiseen ns "lohkoon", ja toki siit saa vetää omat johtopäätelmät, mut ite en sano juuta enkä jaata. mut kiitos kommentista ja kysymys oli oikeestaan ihan olennainen!: D

    VastaaPoista
  6. perttu, kyl se telttailu toimii ;)

    VastaaPoista