torstai 7. heinäkuuta 2011

READY TO GO

Moimoi, lähden huomenna Ruisrockiin. Tästä piti tulla jonkunlainen matkapostaus - samallai kun sillon ennen Provinssia, mut jäi vähän. Kuuntelen niin pitkästä aikaa Panic At The Discoa ja oon ihan fiilareissa tästä uudesta levystä. Vaikka harmittaakin, et väki siitä ryhmästä vähentyny puoleen. Ryan Ross on upee.
Panic! At The Disco - Ready To Go [Get Me Out Of My Mind]

Meen nyt pian nukkumaan, aamulla saa sitten tietää onko Heidi päässy inssin läpi - jos on ni kyyti taittuu Heidi ratissa, ja jos ei, ni kyyti taittuu Jennan kaverin äiti ratissa : D pidetään peukkuja heidille. Ruissin jälkeen sitten kuvamatskua pulppuaa paljon, mitä luultavammin.
(Tänään oli sairaan hyvä päivä Mark soitti aamulla että Anna kuule nyt lähetään koffiin ottaa arskaa, ja sitten mentiinkin ja tulin kotiin pakkaamaan joskus ennen yhdeksää. No, yhdeltätoista olin saanu pakattua villapaidan.)
(Laura tulee huomenna kotiin vihdoin mua jännittää, siitä on niin pitkän tuntuinen ikuisuus (5vk) kun ollaan nähty en kestä moimoi)

Panic! At The Disco - Always (lempparimatskuu)

8 kommenttia:

  1. mä en tiiä mitä mun pitäis pakkaa.. mul on yks iso laukku täynnä jo mut emt onks siel mitää oleeellist.

    VastaaPoista
  2. Noi Panic!in uudet on kyl törkeen hyvii :>

    VastaaPoista
  3. hihhii näin sut tänään kaupungilla ku reissailit repun kanssa! :D

    VastaaPoista
  4. Brendonilla on kyllä ihana ääni!

    VastaaPoista
  5. random kommentti, mutta puhutsä hyvin ranskaa? :D

    VastaaPoista
  6. K, nii mustaki ! Vetää törkeen hyvin. ollu ikävä niitä !

    VastaaPoista
  7. Elina voi ei : D tiiätkö, se rinkka tuntu niin painavalta, et jos vähänkin nojasin taaksepäin ni meinasin kaatua selälleni. Oli aika monta läheltä piti -tilannetta : D

    VastaaPoista
  8. tapsu, oon opiskellu ranskaa nyt 11 vuotta, niin kyl se alkaa sujumaan jo aika hyvin ! mut ranska on kyl vaikee kieli, et sillein paha sanoa. mut eiköhän mua ymmärretä jos esim ranskassa rupeisin vääntää ranskaa :--)

    VastaaPoista