sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

LONG AGO...

TÄÄ ANSAITSEE OMAN POSTAUKSEN.
Ja tää on omistuettu siis mun elämäni rakkauden kohtelle: My Chemical Romancelle. Tänään niiden ekasta Suomen keikasta on neljä (4) vuotta, ja mulla on aika haikeet fiilikset :--( Oli yks elämäni hienoimpia päiviä ! Ihan käsi sydämellä voin vannoa sen.
Juuh siinä on ne mun sankarit ! Paitsi et rumpali(t)han tästä puuttuu, mut se nyt on vaihtunu jo kolmesti niin..
Pakko laittaa tähän viel ikuinen kestosuosikkivideo:

ah noi kaikki ilmeet ja toi kontrasti tos on nii tommoi ja oi en koskaa kyllästy.
Haha, nyt sain tehtyy mun kunnianosotukset ja oon tyytyväinen : D voisin mennä ulos.

10 kommenttia:

  1. mäkin täällä ihan itku silmässä :')

    VastaaPoista
  2. Oh yes mcr on minunkin elämäni suuri rakkaus

    VastaaPoista
  3. mcr on harvinaista mahtavuutta♥
    ja nyt mullakin on ikävä sitä ekaa keikkaa
    ja tykkään sun tavasta kirjottaa! :---)

    VastaaPoista
  4. ennoo mcr ihmisiä kuten tiiät mutta sili i don't love you on ehkä yks isoin en-tykkää-tästä-biisi :D vaikka tbp:llä onki jotain tosi hyviä lauluja. mutta ton skippaan aina kun vaan voin :D katon videon silti okei

    VastaaPoista
  5. jade ja anonyymit, mcr on kyllä ah-ja-voih, niin mun ikuisia lempibändejä, hienoo et muutki diggailee "vielä" ! Kiitsa kommenteista

    VastaaPoista
  6. meri, oikeestaan i don't love you ei oo oikeestaan kuulunut mun suosikkibiiseihin koskaan, mut tosta musavideosta on kyl jotenki tullu tärkee. Ehkä se tuli ulos jollain tärkeellä hetkellä? En muista, mut se on pinttyny päähän kyllä. Ja ite ajattelen usein ton biisin jotenki optisemmin ajatellen, kun siinähän lauletaan, et i dont love you like i did yesterday. ni sehän voi vaikka meinata, et i love you more? tms. Et jotenki osaa tää bändi kuitenki koskettaa mua niin ! mut hei kiva et katoit videon ja toit mielipitees esiin tackkk !

    VastaaPoista
  7. MCR! <3 Harmittaa niin paljon etten sillo 2007 päässy kattoo niitä helsinkii etten osaa edes sanoin kuvailla. Kuuntelin niiden musaa kumminki jo sillon aika paljo. myhyy. olis ollu kiva nähdä se keikka, kaiken kuuleman mukaan siellä oli enemmän jengiä kun hartwallilla maaliskuussa ja kaikkee.

    VastaaPoista
  8. joo Mimski, se oli mun muistin mukaan ainakin edes lähes loppuun myyty, iteki olin niin kehnoil paikoilla, mut ei se kyl menoo haitannu. Koko yleisö oli niin messissä lattiasta kattoon, melu oli niin kovaa et bändi joutu laittaa omia koneitaan kovemmalle et kuuluis paremmin huudon läpi. sitä hysterian määrää ah ja voih ! + tapasin frank ieron ja hyvä luoja efsdfjdksfds

    VastaaPoista
  9. tästä tulee niin random kommentti, pahoittelut jo alkuun.

    mua kiinnostaa mitä sä teet sun kulmakarvoille? värjääksä niit vai hä? ja nytpit vai vahaat?

    VastaaPoista
  10. Haha, kieltämättä kyllä sellanen kommentti, mitä kauheen moni ei tuu kyselemään ! Mut ei haittaa ollenkaan :--) mä nypin näitä, ja sit piirrän kulmakynällä näkyvemmäksi. thats it, nopeeta ja helppoa :)

    VastaaPoista