sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

TAKE A CHILL

Täällä mä mökillä chillailen - siks on muutamaks päiväks postailu jäänyt.. Kello tosiaan lähenee puolta kolmea, mut mä en vaan voi lopettaa yhden ältsijännän tekstin lukemista netissä : D kaikki muut ikkunat paitsi kattoikkunat on auki, partsin ovi on auki ja ovet on auki, mut hyvä luoja tätä kuumuutta. Taisiis täähän on sinänsä aika ihanaa, koska ah tuntee kesän niin hyvin. JA tänään mä vielä jopa rusketuinkin ihan vähän ! Ollaan tääl siis lähinnä vaan siskon kans kokattu, leivottu, soitettu kitaraa, laulettu ja otettu aurinkoo. Ihan täydellistä. Kävin heittämäs talviturkin turvallisesti +24 asteiseen veteen, ei kauheesti kirpassu : D tänäänki oli pakko hypätä vaatteet päällä uimaan, et tuntis pidempään sen viileyden.
Eilen pidettiin kans tommonen sunset party, noi nautti viiniä, skumppaa ja mokkapaloja ja puhu maailman menosta. Oli ihan tyyntä, ja puolen yön jälkeenki ulkona pärjäs niin hyvin pelkällä topilla/mekolla. Tääl mökillä siis chillaillaan siskon, äidin, äidin miesystävän, tädin ja tädin miehen kanssa. Tekee ihan hyvää tää Helsingistä irtautuminenkin.
Ah, tätä kuumuutta nyt oikeesti ! Kun istun täs sängyllä ja konekin vielä kuumottaa sylissä. Vois kohta hankkiutua nukkumaan, kun sit taas huomenna ois tarkotus olla ihmisten aikaan Helsingissä. Täs oli siis muutamii muokkaamattomia kuvia (olen laiska tähän aikaan yöstä, i know..), ja kohta painun nukkumaan. Jos vaan siis tältä tekstiltä kerkeän! Öitä !

6 kommenttia:

  1. oi ihanaa. mä haluisin kans mökkeilee, mut en taida töiltäni oikee ehtiä :(

    VastaaPoista
  2. meri jos oikein nätisti pyytäisit ja jotain säätäisit, niin saisit ehkä järkättyä muutamat päivät vapaiksi ja pääsisit mökkeilemään? :--)

    VastaaPoista
  3. Ihanan rentoa! :)
    Voisitko tehdä ennen Provinssia postauksen jossa kerrot mitä otat mukaan ja mitä kaikke aiot tehdä siellä? :)+ festarikuvia?

    VastaaPoista
  4. sun blogis on ihana! jotenki tulee niin hyvälle mielelle itekkin, kun lukee tätä :) ihania kuvia, ja jotenki tulee niin rentoutunu fiilis, ku pelkästää luin tänki postauksen! mä kiitän iha oikeesti:)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentista nyymi :--)) ja joo kyl mä uskon, et sellanen postaus tulee koska oon nin täpinöissäni ni en voi olla tekemättä ! ei varmaan kauaa mee, et sellanen tulee :--)

    VastaaPoista
  6. Ja toinen nyymi, kiitos sullekin kommentista, piristi kovasti iltaa oikeesti!! kommentti jätti mut ihan hiljaseksi, apua kiitos oikeesti! huh ei tuu mitään järkevää. ihanaa kuulla, kun tykätään!

    VastaaPoista