tiistai 7. kesäkuuta 2011

LIGHTS ARE SHINING ON OUR FACES

Eilen ja tänään taas ollu tällasia ns. täydellisiä hetkiä. Ollu paljon kavereita, kävelyä, kuvausta, juttelua ja rullausta pitkin Eiran yötä. Aamulla kirppikselle, josta mukaan tarttui ihan megavähän käytetty Dieselin Fuel For Life hajuvesi 15€. Kirppikseltä kauppaan ostamaan evästä, sieltä Roberts Coffeen kautta Hietsuun ottamaan aurinkoa neljäksi tunniksi. Ah sitä kuumuutta, ja ah voiei sitä, kun en ruskettunut lähes ollenkaan (mut en myöskään palanut?). Mut ehkä nyt sit lähtis ruskettuminenki onnistumaan, ku sai vähän pohjaa edes :--) Mut tosiaan, olin aikeissa - mut ihan kokonaan unohtanut kertoo mun mahtavasta ostoksesta: ostin Kanuuna-kirppikseltä (sama mistä hajuvesi) lähes uudenveroisen longboardin vaan kuudella kympillä !! Ihan huippu löytö, josta äiti mulle kertoi. Ja muutenkin se kirppis on paras, mitä mahdollisesti Suomessa tiiän.

Noniiiiin siin oli sit vähän enemmänki kuvaa taas :--) eli ekat kuvat on viime yöltä, ja sit noi biitsikuvat on tältä päivältä. Ja sit kans noi epäbiitsikuvat. Tänää oli siis niin kaikel tavall hyvä fiilis ja hyvä päivä, mut toi aurinko ruvennu taas ramasee niin sairaasti, et olin vaan yks palikka tänään : D taisiis sit sen biitsin jälkeen silmät vaan seiso eikä jaksanut mitään tehä nopeesti. Mut eihän se haitannu !

Tos sporassa kuuntelin Hurtsia pitkästä aikaa hyvillä kuulokkeilla, ja olin taas niin fiilareissa ja iho kylmillä väreillä, et ahhh. Mua harmittaa niin sairaasti, etten oo päässyt niiden aikasemmille Suomen keikoille mun alaikäisyyden takia, mut nyt sitten vihdoin Ruisrockissa ! Oon nii ilonennn :---))
toi liveveto on niin ihana oioi. Niin hyvä. Ah. Kuulostaa niin hyvältä. Ah. Ja komeita miehiä. Oih.

4 kommenttia:

  1. voiii kesästadi-ihmisiä <3 iksu sinne.

    VastaaPoista
  2. julja meil on nii monel ikävä suakin !! olisitpa täällä, sä ihan oikeesti kuulut tänne. oon ehkä sanonut ennenkin, mut niin se vaan on jumantsuikka !!

    VastaaPoista
  3. uuuuuuuu rassehan se siinä

    VastaaPoista