torstai 16. kesäkuuta 2011

MY LADY IN A STEAMBOAT LALA

Noniin ! Lupasin siis tehä täksi päiväksi (..eiliseksi) tämmösen "before Provinssi" -postauksen, jos vähän sit ilmottelen jotai henkistä ja fyysistä valmistautumista koko festariin :D noh. ensinnäkin voin sanoa, et jumalaton vaatekriisi, eikä ajatukset toimi YHTÄÄN. Luulen, et ainoo fiksu vaate joka on mukana, on sadetakki. Ja kumparit.
joo, tosiaan en niistä vaatteista osannut päättää ollenkaan. Jotenkin mahdutin kuitenki mukaan sikana paitoja koska haluun valinnanvaraa, legginssejä, sortsejä, farkut, huppareita, neuleita, alusvaatteita, kenkiä... huoh, oon vaan vklopun poissa : D
Ja sit tottakai pitää olla kans jotain pakko-elektroniikkaa mukana. Toi videokamera joka tos kuvassa nyt tuppaa olemaan, ni se jääkin vissiin nyt tulematta mukaan koska: akku tyhjä ja laturi on iskällä :( mut onneksi mulla on toi pieni digikamera ja tää järkkäri, jotka sitten pelastaa :)) mut mun "pakko"-elektroniikkaan kuuluu kans iPod, puhelin, kaijuttimet. Mun puhelin tuppas vähän hajota tos hetki sitten, mut onneks mulla on ihana poikaystävä joka heitti mulle sit samantien väliaikasen puhelimen ja iPodin :D<3
Keikkakengät on PAKOLLISET myöskin. Noi perusmustat converset jotka aikoinaan vaihdoin mun kaverin kanssa mun pinkkeihin converseihin, on nähny nii monta keikkaa ja festaria et ei huhhuh :D jos tällein vähän jotain laskeskelen ni.. ainakin vähintään 7 festaria, ja keikkoja en ees uskalla ruveta laskemaan. Ja silti, vaik noilla on jorailtu kaikista eniten ni noi OLI ainoot ehjät tennarit mitä mul oli hetki sitten. Kun mulla on tapana kuluttaa kenkäni jotenkin ennätysnopeesti rikki, mistä lie johtuu. Kävely on jees. Mutta ! Sit viimekesänä Ruisrockissa kun oltiin oltu kattomassa NOFX:iä, ni sitte kenkä jäi kiinni johki ja repes tosta edestä
Toi kirja on ollu mulla vuoden 2008 kesälomasta asti. No, wait, se on ollu mulla jo vuodesta 2003, mut olin repinyt sivuja irti ja alottanut uudestaan kokonaan :D harmi sinänsä.. Mut tonne oon kirjotellu ain festareilla 2008 ruissin alusta asti. Ja sit kans kaikki kaverit on saanu kirjottaa sinne terveisiä ja fiiliksiä, tohon kirjaan sisältyy niin sairaasti muistoja. Ja toi "Happy asshole"-tarra mikä tos on, ni se on saatu 2009 provinssista : D oli muuten ihan unelma-aikaa toi 2009 huhhuh.
 Noi popit on muuten ihanat (ja mun veljen..) ja just kätevät ku menee hyvin kasaa littanaks ja toimii AA-pattereilla pitkään :--)) neki tosiaan tulee messiin, ja voin vaan kuvitella miten huomen junassa kun meil on perhehytti varattuna neljän kaverin kans, et miten noi jytää siellä :D mua jännittää oikeesti ihan sikana, vuoden odotus on täs jes !!
Ostin muuten tänää tämmösen paidan Weekdayn alesta, 15€ 7,e0€ från Weekday, siis !
Rubik - Laws of Gravity

Hii nyt meen tunkee kamat lopullisesti laukkuun ja kriiseilen viel vähän huomista outfittia. Laitan postausta tulee kuvien kera sit provinssin jälkeen, keep loving ja silleen, heipa im off to Seinäjoki!!
ps, lukiotulokset alle 7h päästä......

4 kommenttia:

  1. et päässy sibiksee?

    VastaaPoista
  2. onneks en oo ainoa ihminen jolla oli kamala vaatekriisi. kaks kassia tavaraa mukana. toisessa on kylläkin tyynyjä ynnä muuta. ei oo muuten ikinä aikasemmin ollu tyynyjä tai mitää mukana festareilla. oh this luxury <3 :D

    möm pariisin kevät oli ihana ja jenni <3 Ja eilen the sounds! Niin mahtava keikka! :D Pitkään aikaan ei olla kaverin kans tanssittu nii armottomasti. oli kivaa. <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi joo en päässyt, mut ei haittaa :)

    VastaaPoista
  4. Mimski, oho aika luksusta jos jaksaa leirintään tyynyjä roudata ! mut just jees vaan, itellä onneks kaveri joka vuos majottanu<3

    ja heh..heh.. tarkoitushan oli tosiaan pariisin kevättä ja jenni vartiaista tsekata, mut ei se sit onnistunukaan :DDD syynä saattoi olla darra.... mut armottomasti tuli mullakin tanssittua ei helvetti ! oli makee.

    VastaaPoista