sunnuntai 22. toukokuuta 2011

WHATS THE POINT IF THERES NO VIEW

Siinä noin suunnilleen mun taas yhtä täydellisyyttä hivelevä viikonloppu. Nyt, kun on kokeet takanapäin, arvosanat annettu, ja tosi vähän läksyjä, tuntuu niin hyvältä ottaa iisisti ja olla stressaamatta.
Perjantaina vietettiin Jennan synttäreitä, lauantaina mentiin alppipuistoon reiveihin, oltiin siel hetki ja lähdettiin sit nukkumaan. Tänään oon vaan siivonnu ja käynyt kävelemässä stadissa, nyt oon vaan datannu paremman toivossa D: mut kyllä tääkin käy ihan hyvin. Ja nyt oikeestaan no-reason-why, mut katon Twilight Eclipsen : D Tehny mieli kattoo sellasta höpöhöpöö jo jonkun aikaa, enkä muista tosta leffasta paljookaan.
Nyt voisin laittaa loppukevennyksenä.... kuvan, jossa en näytä ollenkaan itteltäni, ja joka on ryytynyt.
heihei

8 kommenttia:

  1. näytät muumien möröltä
    no ei kai mut mulla on ikävä sua ikävä sua

    VastaaPoista
  2. hahaha, meikä se siel reivaa.... onks sul lisää kuvii eiliselt :-)

    VastaaPoista
  3. julja mietin tänää kun siivosin vihaisena, et pitäs soittaa sulle kun on ikävä : (((( haluun nähä ennen provinssiakin, mikäli mahdollista. ikävä lähtee pois, mä tiiän sen

    VastaaPoista
  4. jade mul on kuvii ihan tosi muutama vaan, kun loppu kamerasta akku niin pian :((

    VastaaPoista
  5. Anna, sä näytät kauniilta tossakin, sun kasvonpiirteet hivelee mun supertaiteellista silmää niin paljon että sieluni vuotaa MUSTAA JA SYNKKÄÄ limaa!

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi ! Ja vau sun tukka on aika täydellisen värinen :-)

    VastaaPoista
  7. eih, h, hämmensit mut kuoliaaksi sun kommentilla :--D mutta heti kun tajus, keneltä se tuli, totesin kommentin olevan täysin normaali :DD kiitos beibe

    VastaaPoista
  8. kiitän Helmi kovasti, tukan väri on omaväri ja minäki tykkään paljon ! :))

    VastaaPoista