keskiviikko 25. toukokuuta 2011

!!! PAKOLLINEN RAKKAUSPOSTAUS !!!

Huhtikuun 11. pv kerroin, et petyin mun unelmakenkien saantiin Suomessa, tms... Sitten olin ovela, klikkasin vans.com ja bongasin sieltä vielä rakkaustäyteläisemmät kengät(!!). Sitten koin taas pettymyksen, ei Vans lähetä kenkiään ollenkaan "UK" vaan pelkästään "US"??!! No, sitten soitin pari puhelua, itkin huonoa tuuriani ja sitten: ihana serkkuni omaa ihanan aviomiehen Ameriikan maasta, ja sain sitten sinne lähetettyä ne kengät, ja hän toi ne sit mulle suomeen viimeviikolla. OON NIIN ILOINEN !!! (taas tätä materialismionnellisuutta, eh? äh?)
tässä on shoes called "a dream coming true" :D


Löysin noi kengät kans kyl siis täältä ihan koti__Suomesta, mut niit ei oo naisten kokoja. Noi on siis unisex.
eli siis
Vans kengät 47$ + postikulut 10$
från vans.com

12 kommenttia:

  1. noi on kyl kivat!
    mäki haluun ,__,

    VastaaPoista
  2. joma ja iidaer KIITÄN ! Mäkin toki tykkään<3 kandee kyl tilaa halvemmal vans netistä, jos sattuu oleen suhteita jenkkeihin

    VastaaPoista
  3. aaaaa ihan täydelliset, mun harmaide vanssien lisäks haha!

    VastaaPoista
  4. have to ask, missä sä otit sun smileyn or tiiätkö jonku muun hyvän paikan:D

    VastaaPoista
  5. kyllä. voi voi kyllä..<3

    VastaaPoista
  6. Mäki just tilasin mun siskolle Amerikkaan yhet vansit ja se lähettää ne mulle tänne Suomee :---D ! Ja todellaki säästää ainaki sen parikymppiä ! Tosi kivat noi sun omat :---) Mä tilasin Authentic Pro Lo:t punasina, en oo löytäny mistää niit mun kokosena :--(

    VastaaPoista
  7. jade, ella, jenden ja emmi: kiitän kehuista ja kommentin jätöstä :--))) oon tosiaa nii rakastunu iteki noihin kenkiin et huhhuh. nää on niin sweet !

    VastaaPoista
  8. johanna, otin smileyn Pet Skullilla, Pet Skull on oikeesti paras paikka mitä tiedän. kaikki kaverit käyny ottaa siel ihan vaikka mitä lävistyksiä, se on semi halpa verrattuna moniinmoniinmoniin muihin stadin lävistämöihin. siel saa selkeet hoito-ohjeet, duuni tehään tosi tarkkaan ja hyvä hygieenia on tosi selkee juttu siellä. http://www.petskull.fi/ siin on kotisivu! :)

    VastaaPoista
  9. Satu-Sofia, ne kengät on kans nii sulosii! Ite harkitsin niiden ostoo, ku oon löytäny niitä jostain päin Helsinkiä. Mut sit tunsin et punanen ois mulle liian räikee, ni piti ottaa viininpunaset, mut sit ku liian monel tuppas olee ni hankin sit tollaset - jotka on mun mielestä paremmatki. Se on nii helpottavaa jotenki, kun ne kengät on oikeesti aika halpo Vansin netissä, ja pienen mutkan kautta neki saa Suomeen :))

    VastaaPoista