torstai 5. toukokuuta 2011

THE AIR MAKES MY SKIN TURN PALE

Jooh, on menny taas pitkä tovi tästä postaamisesta, sori siitä. Kun tosiaa mun kaikki kamat oli äidillä ja sit oon ollu iskällä kun ne kotkan pojjat lähti lauantaina. Oli niin parasta aikaa oikeesti, vaikka välillä olo olikin kun viiden poikalapsen huoltajalla (in a good way!) :D Koulujuttuja on oikeesti ollu ihan sikana, mut jotenkin taas koitan irrottaa itteeni niistä ja vaan lusmuilla kaupungilla kavereiden kanssa. Paitsi nyt ei oo kyl siihenkään ollut aikaa, höh. Tänäänkin olin ensin koulussa 8-16, siitä menin suoraan yhteen kokoukseen (sen aiheesta kerron muuten varmasti tulevilla viikoilla!), sieltä suoraan äidille siivoomaan jälkiäni, ja vauhdil kotiin tekee koulujuttuja ja lukee huomiseen terveystiedon kokeeseen.

Mut joo, koska kuvat ovat ehkä semi_surkeita, niin ilmotan vaik heti suoraan sitten sen vuoden kohokohdan, ja teidän elämänne tähtihetken:

PALJON ONNEA pieniMINÄ 16 V : D

10 kommenttia:

  1. ANTEEKS MITÄ. Tarkottaako tää nyt sitten että sä oot -95?

    VastaaPoista
  2. vissii mun poliisinhattu tuol vaa hengaa XDD en ees haluu tietää mis se on nyt :DDdd

    VastaaPoista
  3. perttu, kyl se sitä meinaa : DDD se lukee tuol mun tiedoissa :--)

    VastaaPoista
  4. derya joo se tais kiertää kaikkien päässä : D hieeeno

    VastaaPoista
  5. >:-------Dhahahh ja onnnet vieel kans tääläki !

    VastaaPoista
  6. voi oot nii nätti tos vipas kuvas ! :---))

    VastaaPoista
  7. En ois sinusta uskonu että olet 16 =DD hyvällä tavalla.
    :D

    VastaaPoista
  8. EN USKO! Hui.... sithän sä oot saman ikänen ku mä. Oikeesti luulin et oot vähintää 17, sillee et täyttäsit tänä vuon 18. Hui..

    VastaaPoista
  9. voi kun olet todella pieni:)

    VastaaPoista
  10. kiitos paljon kaikille onnitteluista! <3 pus

    VastaaPoista