sunnuntai 8. toukokuuta 2011

I HIT PAUSE

Kai tää on sittenkin ihan jees. Aina kun kuulee, et pitäs lähtee mökille, tulee jotenkin ahdistus. En mä ees tiedä, miks pidän tätä vastenmielisenä? Kun tänne pääsee, on niin hyvä olo. Ehkä tästä nauttii enemmän aina vaan varttuessaan. Kyllä mä oikeesti nautin siitä, miten junassa ei oo vapaita paikkoja ja matka taittuu Tampereelle asti käytävässä istuen ja tuijottaen sähkölinjoja jotka menee hauskasti aaltoillen ohi. Voi kuunnella musiikkia just miten kovalla haluaa, eikä tartte välittää paheksuvista ja kummaksuvista (sana?) katseista. Eilen tuli taas kauhea ahdistus Helsingistä, ei sellasta ollut pitkään aikaan. Mut totta helvetissä oli rennot synttärit, ihania tuntemattomiakin ihmisiä, ja rauha (melkein) maassa. Kolmen tunnin laulu- ja tanssiharkat tuntuu oikeesti hyvältä vaihtelulta perjantain alkuilloille ja lauantain aamuille. Oon tainnut siis saada jotain aikaseks! Nyt omaa aikaa ja lähestyviä hyttysiä mun pään ympärillä.
ps poikaystävän huppari tuoksuu hyvältä tuoksuu poikaystävältä tuoksuu omalta. Siitä lisää - yleisön pyynnöstä.

4 kommenttia:

  1. Onks teidän mökki Treellä. :D Mä, Heidi, Jope ja Helmi asutaa siellä, tuu moikkaa joku kerta. :D

    VastaaPoista
  2. Ihana tyyli sulla, oikeesti tykkään sikana!

    Haluisiks käydä jättää kommenttii meitsin blogista? :--)

    murumania.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Mimski meidän mökki on ylöjärvellä, mut kuitenki siel treen hoodeil! mul on treellä muitaki ystäviä joita oon luvannu käydämoikaamas, mut koskaan ei oo aikaa jäädä sinne : (( mut someday! viimeistään kesällä tuun moikkaa teitä hei. promise!

    VastaaPoista
  4. Rosa kiitos paljon kommentista, tsekkailen blogis > ! :))

    VastaaPoista