tiistai 26. huhtikuuta 2011

I GOT DREAMS SO WIDE LIKA COUNTRY MILE

Noniin ! Oon nyt kotiutunu taas Helsinkiin. Huomenna Kotkan poikii (ilman siipii) tulee Helsinkiin, ja torstaina tulee viel lisää. Tuntuu ihan siltä, et ois loma, ja masentaa ajatus siitä, ettei sit loppujenlopuks ookaan : D Ainiin ja mua ärysttää ihan sairaasti ! Mä kirjotin siel Nilsiäs yhteiskuntaopin tunnille sitä politiikkaa käsittelevää tekstiä. Sit tallensin sen tosi tyytyväisenä mun sähköpostiin, ja nyt katon ni ei se niitä muutoksia ollu tallentanu?? Mut onneks sain nyt jotain korviketta kirjotettua, ja ranskanläksytki sain tehtyä ihan asiatekstillä. Nyt isken tähän (muokkaamattomia, olen laiska) kuvia Nilsiästä :D








Siinä jotain pieniä randomkuvia. Mä tykkään. Mut mun on pakko kertoo teille viel sellanen hurja juttu !! Mä tosiaan pelkään noit tollasii syviä vesiä, mä en tykkää veden pohjasta enkä mistään sen ja pinnan välillä. Silti vedes on ihan kiva lilluu ja uida ja näin. Mutta mä tosiaan voitin mun yhen pelon: kävelin Nilsiässä laiturin päähän ja nousin pienen hypytornin ylimmälle (toiselle) kerrokselle ! Ekana päivänä sain käveltyä sitä laituria ehkä 3 metriä, kun tuli sellanen ihan kauheen tuntunen oksennusrefleksi, tai siis samalta se tuntui, mut en mä oksentanut. Sit tokana päivänä kävelin jo puoleenväliin, mut rupes taas hirvittää niin et lähdin pois vaan koko rannasta. Sit mä vihdoin menin yhtenä päivänä sinne ihan loppuun ! Ja sen jälkee ei sit enää pelottanutkaan :--)) Täs kuva siit "kauheesta" paikasta:
Mut jeesh. Nyt meikä vois mennä tekee sänkyi valmiiks noille jäbille >> Yöt !

ps
vanhat musiikkilehdet rokkaa.

4 kommenttia:

  1. hoo mulle kävi samalla tavalla hissan esitelmän kanssa |,,/ pidin sen sitten ulkomuistista kun sähköpostista oli kadonnu ::)

    VastaaPoista
  2. Joo oikeesti, se on ikävintä koskaan kun käy noin. vituttaa niin armottomasti aina, mut mäkin sain ton tehtyä :--))

    VastaaPoista
  3. Millon teet postauksen sun poikaystävästä:) Et kerro siitä paljoakaan.

    VastaaPoista
  4. anonyymikulta voisin kyl tehdä sellasenkin! asiaa varmasti ois. mut toisaalta, mua ahdistaa se et ne jutut mitä oikeesti kerron omasta elämästäni, niin ne jää sit nettiin ja näin. et oon koittanut suojella mun joitain harvoja henkilökohtaisia asioita :--) mut kyl te siitäkin kuulette =D

    VastaaPoista