tiistai 12. huhtikuuta 2011

turhamaisuus on rock

eikun not.
OOH, otsikko joka ei ole täysin caps-raiskattu ja joka ei (?) sisällä biisin sanoja : DD tää nyt vaan sattuu olemaan erittäin rupuinen, ja tosiaan turhamainen postaus.......
Poikaystävä heitti mulle Cheap Mondayn paidan:
paita: toimii. Mut sitten tästä kuvasta pääseekin oikein hienosti mun turhamaisuuden_asiaan: hiuksiin!
Mun hiukset on oikeesti aika kauheessa kunnossa, vaikka en mä niitä niin tajuttomasti retuutakkaan? Mä suoristan niitä harvoin, koitan olla pesemättä tukkaa joka päivä, käytän hoitoainetta, en käytä fööniä, en harjaa tukkaa märkänä.. Voiko noiden huonovointisuus oikeesti johtua vaan siitä, että mä satun tupeeraamaan ja pitämään niitä nutturalla aika usein? Antakaa mulle pliis jotain elämää suurempia vinkkejä tähän =( Ok, ei tarvitse niinkään hienoja, mut jotain NIKSI-PIRKKA -matskuu. Tai jotain hyviä ostos-idiksiä.
Siinä muutama kriisikuva ja kuva tosta tupeeratusta-nutturaläjästä_joka_tuhoaa_hiuksiani_?

//Tämäpä oiva tapa juhlistaa 100 lukijaa : D oivoi, kiitos teille. Ehkä enskerralla enemmän asiaa (ei). Mutta sitä suuremmalla syyllä, heittäkää mulle jotain avun rippeitä joohan! :--))

23 kommenttia:

  1. mä suosittelisin että laittaisit joskus sun hiuksiin oliiviöljyä :----) google tietää kaiken sitäkin !

    VastaaPoista
  2. mä en ikinä suorista mun hiuksii, pesen max 2 kertaa viikos, ookoo harjaan tukan märkänä et se menee muotoon, käytän hoitoainetta, käytän harvoin föönii, tupeeraan pesun jälkee ja silti mulla on ihan ok kohtalaises kunnos (paitai nyt ne on karmeen väriset) Ehkä se on vaa se sun tukan oma laatu? Käytä jotain hoitavii hiustuotteita? Ite oon koklannu joskus samanmoisen kriisin jälkeen Aussien 3 minutes miraclee, se on värjätyille joo mut toimii silti, et kokeile jotain hiusnaamiota?

    UPS OLI PITKÄ.

    VastaaPoista
  3. AH ihanaa ! Vastauksia !
    Jimmy: oon ehkä joskus ohimennen kuulluki jotain tosta oliiviöljyllä sähläilyistä, ihan salee kokeilen sitä !! Google auttakoon siis minua tarkemmin. Kiitti vinkistä!

    VastaaPoista
  4. Perttu: Mä haluisin tosi paljon käyttää kaikkii tollasii hoitavii juttuja, mutku ongelma on aina: raha. Sillon kun sitä on, niin törsään sen vahingossa vaatteisiin ja sit ei oo taaskaan mitään järkeä. Pitäs tehdä joku fiksu shoppauslista, hmm... Sain joskus Stockalta jonkun Aussien testituotteen, vois kaivaa sen esiin, koska muisti sanoo, et saattais just olla toi 3 minutes miracle. Jos löytyis joku hyvä ja halpa hiusnaamio, ois ihan unelma ! Kiitsa vinkeistä, eikä ne pitkät kommentit haittaa ollenkaan ! :D

    VastaaPoista
  5. nonnii hvyä :) ite en omista pulloa, että käytän niitä testereit mitä sain stokkalta vuonna kivi ja keppi. ja sitä on paljon seilä että ite oon käyttäny jonku puol pussii päähän.

    VastaaPoista
  6. öäää no en paljoo hiuksista tiiä paitsi et omat jouduin leikkaa koska ne katkeili vitusti tupeerauksen takia :---D eli suosittelisin vaikka ettet iha hirveesti tupeeraa tukkaa ja käytä hoitoainetta sillee ku oot saunassa ja anna olla joku n. 3 min nii sit hiusten ei pitäis vikistä.

    okei en tiiä auttoko mun selitykset mitää ....

    VastaaPoista
  7. PONNARIT KULUTTAA HIUXIIII samoin just tupeeraus. sinä kakkapylly

    VastaaPoista
  8. musta sun hiukset on aina ollu tuuheet ja kiiltävät, joten se on varmaan se tupeeraus joka saa letin sotkuseks. ja ne nutturat. ittelläni sama! säännöllinen harjaaminen + kampaaminen ja takkujen selvittely tekee ihmeitä. ja tukanleikkuu on kans toinen, jos latvoja haluaa uhrata.

    mun on vaikee uskoo et tarviit mitään ihme-tököttejä mut naamiot kannattaa aina!

    VastaaPoista
  9. Olet itse aika ROCK! :O :-------DD

    VastaaPoista
  10. Perttu: joo jos mä löydän vielä joku päivä sen mun pussillisen jostain, ni kokeilen sitä :--)

    VastaaPoista
  11. snecki: hui, alku kuulostaa jo pelottavalta : D Mä en tahdo enkä pysty enkä voi luopua mun kakshaarasista ! Ne on niin.. tärkeät (lue: oon kasvattanut niitä kauan semi huonolla tuloksella). En tykkää saunoa. Mut ehkä hiusten vuoksi voisin uhrautua, jos siis ymmärsin tosta oikein, et hoitoaine saunassa on jees? Ja auttoi sun selitykset, jee kiitos =)

    VastaaPoista
  12. julja: NII KULUTTAA !! Pienen asiaa ajatteli paljon enemmä, nyt kelaa vaan vahingos aina et: toivottavasti näytänb hyvältä <3<33<3<3ja sit itketään hiuksii HÖH

    VastaaPoista
  13. aurora: joo, ne on tosta päältä ihan semi kiiltävät ja kivassa kunnossa, mut latvat tekee kovaa kuolemaa, ououou. pitäs vissiin oikeesti ruveta harjaa tukkaa enemmän, kun mul oli niin kauan lyhyt, et asennoiduin siihen, ettei tarvi harjata sitä usein. Hups dsjkdasjksdjf. Naamio-ostoksille pitäs päästä, kunhan löytyy rahaa enemmän ku se 0,11snt !

    VastaaPoista
  14. sun kuolleisii latvoihi auttais semmoi latvaeliksiiri jos et oo leikkaamas niit, esim cutrinil on tämmöi http://www.hairstore.fi/webstore/index.php?frame=&maingroup_id=2

    VastaaPoista
  15. se riippuu tosi paljon hiuslaadustakin =) voi vaan olla et sul on tosi karhee hiuslaatu ja siks se vaikuttaa tosi huonokuntoselta. kannattaa laittaa jotain hoitavaa hiusnaamiota, esim. disp selected repair maskia tai schwarzkopfin blonde me shine moisture maskia ! toi blonde me on ainaki superhyvää, hiukset jää ihan silkkisen tuntuseks ! ja vaikka se onki blonde me, nii sopii iha kaikenvärisille hiuksille, se on vaa tarkotettu rasittuneille hiuksille !

    VastaaPoista
  16. Jee hienoa suositkusia! Kiitos molemmille anonyymeille. Tsekkailen noi tuotteet ja asettelen mun ostoslistalle. En oo varmaan ikinä ees kuullut latvaeliksiiristä, mut kuulostaa jännän lupaavalta :D Tsekkaan varmaan kaikki mahikset, et saisin joskus viellä ne oih-unelmahiukset.

    VastaaPoista
  17. Kannattaa ostaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta, tai jotain tehohoitoa. (fudge ends on ainaki tosi hyvä ollu omassa käytössäni! http://www.beautycow.com/product_images/y/735/ends__74166_zoom.jpg ):---)
    Ja jos saunaan meet hoitoaine päässä nii muista laittaa pyyhe suojaamaan sun hiuksia, ettei hoitoaine pala kiinni!

    VastaaPoista
  18. Taru: kiitos linkistä ja vinkeistä ! En ees tiennyt tollasesta pyyhe saunaan jutusta.. onneks mulla onkin just sellanen hiuksia varten muotoiltu tukkapyyhe, menis varmaan aika hyvin sinne ! Ah haluun päästä jo kohentamaan hiuksiaaa.

    VastaaPoista
  19. hehheh pakko antaa mun vinkki ku kaikki muutki on antanu: ehdottomasti paras vinkki on et menisit kampaajalle tasottaa latvoi ees sentin, se auttaa oikeesti ja ne kasvaa nopeesti takas. Siin menis kaikki kakshaaraset ku ei niit muuten oikeen saa pois ja sit se kampaaja vois antaa sulle vinkkei:)) kävin just tänää tasottaa latvoi ja se pesi mun hiuksestki jollai hienoil tuotteil ni ah ne tuntuu nyt ihanilt:DD

    VastaaPoista
  20. Daniela: joo, mutku dani mul on sellai ongelma, et mul on ihan sairaan pitkät kakshaaraset ! Taisiis joku 10cm on varmaan kuollu. tai vähän vajaa. ni en halua leikkaa =D

    VastaaPoista
  21. hmphhmphh omapahan on sit ongelmas jos mun neuvot ei kelpaa:PPPPP

    VastaaPoista
  22. Daniela kyllä ne kelpaa ! tiedän, et toi ois paras vaihtoehto mutta.........

    VastaaPoista