maanantai 11. huhtikuuta 2011

SAPHIRE AND FADED JEANS I HOPE YOU GET YOUR DREAMS

Tänään olin oikeesti ihan raivona. Turhautuminen alko, kun olin aamulla jättäny silmälasit kotiin ajatuksella "en mä niitä kauheesti tänään tartte :)" ja sit tan tan taa, ranskantunnilla 2h kirjotusta, äikäntunnilla 1h kirjotusta, matikan tunnilla vanhan valtakunnallisen täyttöä, sit teoriaan ja 1,5h melodiasanelua taas. noo, mut kyl mä sit jotenkin selvisin. Teoriasta lähin sit stadiin siinä toivossa, et löytäisin nää kengät. Mut joo, en löytänyt, en kokoa. Nyt sitten aattelin tilata netistä nää popot ku meni hermot noihin unelmakenkiin : ( on noikin kyl jees. Mahdollisesti jopa kivemmat, hmm..

Kuitenkin eilen oli hyvä päivä ! Lähin viel sen postauksen jälkeen ulos, ja olin nii iloissani ku porukka skedes onnessaan : DD
Nyt Jepi ja Emil tulee tänne, what? Ne tulee tänne syömään Brunberin moccapusuja, suklaata ja jäätelöä : D Thats what the real friends do.... right? : DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti