lauantai 23. huhtikuuta 2011

hehhehhe

Niin.... Siis tässähän ei käynyt niin, että olisin unohtanut matkalaukkuni Helsinkiin....
EN YMMÄRRÄ : DDD miten on mahdollista unohtaa koko matka_laukku kotiin. Oltiin ajeltu siinä ihan hyvillä fiiliksillä jo joku pari tuntia, ja sitten vasta tajusin että ei helvetti. se matkalaukku jäi mun huoneeseen !! Eli toisinsanoen: edellisessä postauksessa lupaamani mahdollinen postaus-suunnitelma täytyy nollata, mulla ei oo vaihtovaatteita, mulla ei oo konetta.
Oon kuvannut täällä kuitenkin aika paljon, tää on ihana paikka. Jos tää ois lähempänä Helsinkiä ja ystäviä, niin tää ois ehkä täydellisin mesta. Tossa kun katon tästä ikkunasta etupihan nurtsin ohi, on vastassa harju ja heti sen toisella puolella uimaranta ja urheilukenttä. Tästä vasemmalle n.200m, niin siellä on isoisoiso k-kauppa, ja mitä kaikkea muotitalo ja urheilukauppa :D ja alko. ja kirkko. Että aika hiljanen mesta, mut tosi sulonen.

Huomen lähen sit tekee kuolemaa tonne kuumuueen - Tahkolle. Jännää laskee siel taas piiitkästä aikaa, vaik en mä kauheesti tahkon mäistä tykkääkään. Tuntuu ain olevan nii tajuttomas jäässä, et pistää vihaks vaan >:( mut nojaa, ehkä selviin siel yhden päivän : D + käytiin tänää ostaa mulle uudet laskettelukerrokset, ois maksanu 170e yhteensä, mut saatiin ne hintaan 85e (paita, housut, sukat) et just jees ! :--))

Nyt jatkan yhteiskuntaopin vaalityön parissa. >>

3 kommenttia:

  1. toi sun ympäristön kuvaus kuullosti just meitsin _huudeilta(:---D) et jeesjeees, ei se aina oo niin nättii elää hiljasessa. kesällä nyt tottakai ihan makee ja tolleen et pääsis välil käymään ni jep !=) mut pitemmän päälle ahistava homma, ja anteeks mut toi hymyn huulille et unohit matkalaukkus, siis silleen VOI ETTÄ mikä mäihä, perhana, voisua :D::D::DD no toivottavast keksit jotain vaihtoehtosta !! =) ei saisi nauraa mutkun höh=(

    VastaaPoista
  2. Hanna mä ymmärrän sua :D mut jos sun hoodit on tällaset, ja ei ees niin kaukan esim stadista, ni sehä on sinänsä just jees ! Tai kun puhuttiin just ystävän kans, et tääl ois niin chill vaan boogaa kavereiden kanssa. Ni kai sielki sit sama? Iha makee. Ja kyllä, mun matkalaukun unohdukselle KUULUU nauraa :__D ei niin voi käydä. ja joo, täs mä oon tehny koulujuttuja ja chillaillu ulkona räkäsen näkösenä, ni menee toistaseks iha hyvin :--)

    VastaaPoista
  3. Anna- joo emmätiä, sielä hengaatte ruttiksessa täälä jossai metänreunassa laavulla ja notski on kuuma =D=D oon syöny överisti liikaa grilliruokaa ny.... ja toki kyttii on tääl ainaki 3x väehmmi !

    VastaaPoista