maanantai 14. maaliskuuta 2011

STICKS AND STONES MAY BREAK MY BONES BUT...

 

// Voi luoja, et oli taas yks Kotkareissu. Seura oli mitä parhainta, oli sairaan hauskaa eikä yhtään mitään paskaa. Tuntuu, et vois muuttaa sinne, mut en mä pystyis Helsinkiä hylkäämään - no way.
Oon ihan hämilläni edelleen, kun se mesta missä yövyttiin Kristiinan kans oli Maken, Vilin, Minkan ja E(e)van kämppä.. Kauppakeskuksen yläkerta, 120neliöö. Aika kreisi mesta tolleen opiskelijaboksiks.. :DDD

Apua kauhee ikävä Kotkaan. Ensviikolla (tällä viikolla) matikan ja ruotsin koe. En tuu pärjäämään ollenkaan. Jee apua.

10 kommenttia:

  1. poltatko nykyään?? vai mikä kumma sulla tossa vikassa kuvassa..

    VastaaPoista
  2. julja ei en mä polta :--) toi on tollai mikäihme sähkötupakka, sellai jost tulee vesihöyryä ja siihen saa kaikkia makuja. tos oli kahvi !

    VastaaPoista
  3. On Break ei brake :).
    Mut roope on aina vaan rumempi kun sitä ei nää pariin viikkoon, viimeks ruma takajeejee nyt taas rumat viikset :--D

    VastaaPoista
  4. anonyymi kiitos korjauksesta, postauksen kellonajasta saattaa huomata, ettei oltu ihan terävimmillään : DD ja höpöhöpö roope on aina vaan komeampi, niin sen on pakko mennä... :DDD

    VastaaPoista
  5. nää on niin siistei kuvia!!

    VastaaPoista
  6. Oon kyl samaa mieltä emmin kanssa. Aah, sul on kyl kuumii kavereita joita haluisin nii pahasti kuvata haha.

    Kiitos Anna sun ihanasta kommenttista !

    VastaaPoista
  7. Ooh kiitos, mä ite hämmennyn aika usein siitä, et miten ihania ne on kaikel tapaa! You're welcome :--) sul on aina niin upeita kuvia !

    VastaaPoista
  8. haaaaaa kiitos! unet on aika outo juttu.

    ps herrrranjumala rakastan sun hiuksia !

    VastaaPoista
  9. muw kiitän kovaa! Tää tukka on aika kehnossa kunnossa, mut sillon ku asetttuu ni oon näi =)

    VastaaPoista