tiistai 8. maaliskuuta 2011

IF YOU SAY ONE MORE CLEVER THING ILL JUST REPEAT IT AND ACT LIKE I SAID IT FIRST

Oon kauhean nuutunut. Vaikka mitään en olekaan tehnyt? Okei, kävin musiikinteoriassa, oli ihan jees taas. Meitä oli paikalla jopa neljä..?

Oon miettinyt, et en kauheesti tee mitään suuria "paljastuksia" ittestäni (paitsi kerroin et milloin en voi nukkua jokunen viikko taaksepäin:D)  et nyt sit kelasin: jee 20 paljastusta ärsyistä, ihanuuksista ja muista :--)

  1. Pienempänä vihasin melkein mun nimeä Anna, halusin olla Anni. Ei, en mä mun nimeee vihannut vaan pelkäsin et muut vihaa : D
  2. En oo välttämättä lapsellinen, mut oon tosi lapsekas. Ja silti mua helposti luullaan 2-3v oikeeta ikää vanhemmaksi..?
  3. Mua ahdistaa ku haluaisin kuvata paljon, mutten uskalla. Tuntuu, että oon liian huono.
  4. En kestä kritiikkiä melkeen yhtään, haluisin kestää paljonpaljon paremmin.
  5. Mua kuumottelee paljon ajatukset siitä, et mitä muut musta ajattelee. Sekin on aika ikävää 

6. Tykkään sairaasti matikasta, ja vituttaa olla siinä niin huono :D
7. Oon monesti miettiny blogin kirjottamisen lopettamista...
8. Mun lempi bändi on ollu tässä pian 5 vuoden ajan My Chemical Romance, vaik sitä kuin dissataankin
9. ... Mut myös: Disco Ensemble, Hurts on sellasii kestosuosikkeja. + 100 muuta.
10. Mulla on tajuttoman kuumia, kauniita, komeita, seksikkäitä, kuvauksellisia, mukavia, parhaita ystväviä! Miehiä ja naisia.

11. Mua raivostuttaa tosi paljon: eduskuntatalon torkkupeitot johon käytettiin viimeksi 27 000 euroa, ja aikaisemmin vissiin sama hinta. Oltiin luokan kans käymäs eduskuntatalossa ja oli pakko kysyä, et MIKSI. Vastaukseks sain, että museovirasto valvoo niin tarkasti, et kaikki on identtistä siinä talossa kun oli kauan kauan sitten, ja siks peitot piti teetää erikseen identtisiksi kopioiksi edellisistä NUKKAANTUNEISTA peitoista.... Jaa, sanon minä.
12. Mua ärsyttää kun jos sanoo jollekin pojalle, että oot tosi suloinen ja söpö ja suloinen ja söpö, anna hali, niin sit tulee sellai :OOOOOOOO ONKO TOI IHASTUNUT MUHUN!!11 vaikka oikeesti se on vain sitä, et ollaan kohteliaita : (
13. Rakastan mm. Tukholmaa ja Pariisia koska: komeita miehiä ja ihania shoppailupaikkoja, kauniita taloja ja ihana kieli sekä kulttuuri
14. Rakastan mm. mun harrastuksia; laulua ja musiikinteoriaa. Vaikka teoria onki ällövaikeeta. Ja stressaavaa.
15. Pienenä kun leikittiin kotia, en tykännyt siitä kauheesti, pokemoneil oli siistimpää leikkiä. Mut sillon ku leikittiin kotia, olin isoveli tai isosisko. Henrietan kanssa leikittiin aina prinsessaa ja prinssiä, mä olin prinssi aina. Onko se karuu jos aina halusi olla poikien jutuissa mukana eikä tyttöjen? Ei se ole kai.

16. Mun ulkokuoresta on tullut vuosien varrella 100x kovempi ja pinnallisempi mitä se oli joskus. Tai sitten en oo ehkä enää niin maani myynyt kuin joskus olin, en osaa päättää.
17. Käytän joskus kaikkia ehkä vähän unohdettuja sanoja, kuten esimerkiks linjuri, nuutunut, ryytynyt, maansa myynyt, armas... en tiiä :D niitä vaan tulee. Ennen en kiinnittäny huomiota, mut nyt joo ja: ärsyy
18. Rakastan solisluita, ja hoikkia ihmisiä, mutta samalla suruttaa katsoa niitä.
19. Mulla ei oo oikeastaan idolia, mutta Hayley Williams on ihailtava. Sen ääni on niin upea, vaikken siitä enää tänäpäivänä tykkääkään niinkuin ennen. Mutta kuitenkin!
20. Viimeinen. Huh, näitä oli vaikee keksiä :D Laitan tähän ainaki et: livemusiikki on parasta parhaassa seurassa, ja ruisrock oli mun elämän upeimmat 3pv, oon yleensäkin tosi onnellinen ja harmittaa niin kun tiedän, että mun jotkut lähimmäiset ei oo kasassa. Koska ne ansaitsee niin paljon parempaa. Mutta niin se vaan on, että vaikka se joku lauloikin että Jokanen loppu oli joskus alku, niin jukkapoika laulaa että Jokasessa lopussa on uuden alku. Ja niin se vaan menee, et asioilla on tapana järjestyä. Vaikkei siltä tuntuiskaan, ni aina aina aina se menee niin! Mutkien kautta ehkä joo.

Ainiin ja kuvien lasit löysin tänään jostain laatikosta, ne on vanhat ja hienot ja mä pidän!

35 kommenttia:

  1. wooo ihan törkeeen siistei kuvia! ja lasit on just ehkä yäydelliset ja hattu! ääh.

    VastaaPoista
  2. apua et tajuukaan miten hyvään aikaan toi kommentti tuli! oli just vähän sellai olo, että olikohan tässäkään mitään järke', ja sit tuli piristys :--)) kiitän kovasti !!

    VastaaPoista
  3. heiheihei tää oli tosi kiva postaus ja anna oot ihana + noi lasit myös ! mut pakko nyt käyttää hetki torkkupeittoihin, koska mua vaan raivostuttaa se, et jotkut levittää aina kaikkee joukkohysteriaa jossain facebookissa! ensinnäkin kansanedustajat tekee tosi pitkää päivää, niiden pitääkin nukkua töissä. ja miks niin kalliit? no, parempi niin, että ne työllisti suomalaisia ja tuki varmasti sitä firmaa, joka ne teki, ihan huolella, ku et ne ois tilannu ne jostain kiinasta halvalla. mau okei ehkä lopetan tähän. t. noora

    VastaaPoista
  4. Jade: kiitos! niin mustakin, saa nähä kehtaaks niitä sit aurinkoisel sääl pitää! (kehtaa)

    VastaaPoista
  5. noora: ah ihanaa et jollakin on jotain sanottavaa noista torkkupeitoista! Ja varmastihan se on totta, ja se on täysin ymmärrettävää, et porukka tekee rankkaa duunia ja niitä painostetaan ja aliarvioidaan monien silmissä, mutta silti. Meidän vanhemmat ja mehän niitä veroja maksetaan, luulen, että vastaavat torkkupeitot olis saanut paljon halvemmallakin jostain. Pitäkööt vaan peittonsa, mutta hita ärsyttää. Ja tosiaan sekin, että vaihdetaanko esimerkiks kotona peitot, heti kun ne nukkaantuu? Ei vaihdeta, niitä voi käyttää. Nyt ollaan varmaan tuplasti toi 27 000e käytetty pelkkiin torkkupeittoihin, jotta eduskunnan kaapeissa ei olisi nukkaantuneita kankaita. Mut minkäs teet, ollaan silti hyvinvointivaltiossa ja meillä menee ihan jees, niin antaa olla. (silti pyörii päässä ajatus, että ne 27 000e olis voinut mennä vaikka hyväntekeväisyyteen tai vastaavaan ehheee...)

    Kiitos kuitenkin muw<3

    VastaaPoista
  6. mä leikin pienenä niin paljon mielummin siskon ja naapurin poikien kans sotaleikkejä ko kotia tai prinsessaleikkejä naapurin tyttöjen kans :D ja toteen taas jälleen et oot ihan tajuttoman kaunis ja sun hiukset on ihanat ja noi lasit pukee sua hyvin!
    enkä vieläkää ikinä oo uskaltanu tulla moikkaamaan sua ko oon nähny... :D

    VastaaPoista
  7. oih sul on kyl kuoleman siistit hiukset :O
    ja nooi lasit myös!

    VastaaPoista
  8. M: oh jes soulmate :D ja kiitän kovasti kovasti! tykkään iteki mun tukasta kun oon jaksanut laittaa sen, mut harvemmin nykyään jaksan :--( tai en ainakaan arkisin. mut minkäs teet =) ja tuu vaan iha rohkeesti moikkaa jos siltä tuntuu :D en luultavammin ole kauhea sua kohtaan :--)) (toivottavasti ainakaan)

    VastaaPoista
  9. joma: mä kiitän paljon paljon paljon! ihanaa kuulla jotain positiivista näistä<3 mau

    VastaaPoista
  10. Hienoo takertua johonkin torkkupeittoihin, suomen valtiolla on valtavia ongelmia velkaisuuden kanssa ja sä onnistut takertumaan siihen ainoaan asiaan mitä ollaan käsitelty keltaisessa lehdistössä. Noi 27000 euron torkkupeitot ei varmaan hirveesti paina 50 miljardin vuosibudjetissa. Oisko sulla joku kannanotto suomen valtion muihin rahareikiin, mm. humanitaarinenmaahanmuutto ja sen nykytila?

    VastaaPoista
  11. annaaaaaaaaaaa, sä oot niin upea etten mä kestä!
    vaikutat niin symppistyypiltä. tiiän ettet tunne mua mutta jeeeeeeeeeeees, haluaisin kovasti tutustua(: oon mä sulta kerran kysyny haluisitko ostaa yhen keikkalipun. hassua. olet ihana.

    VastaaPoista
  12. Pöllö: Ouch. Oon pahoillani, että takerrun tuollaiseen pieneen seikkaan, mutta mulla on henkilökohtainen mielipide, ja totta on, et mielipiteistä VOI kiistellä. Tuntuu siltä, et pitäis pyydellä anteeksi mun mielipidettä pienestä asiasta..? Ihan turhaan keittää tommoi asia. Annan asian olla, en jaksa tapella. kiitos, anteeksi ja hei =(

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Voiei apua ihana sinä :D ! Rupesin heti miettimään, et mitä lippuja mulle on tarjottu.. Ainakin Disco Ensemble ja Paramore, en oo varma muistanko nyt muita.. Hmm.. Piristit iltaa kauheesti! Me says: thanks !<3

    VastaaPoista
  14. Tästä profiilista vaan saa sellasen kuvan, että sä yrittämällä yrität olla jotain samalla kun ei oo minkäänlaista omaa maailmankuvaa ja takaraivossa jyskyttää jatkuvasti "mitä muut musta ajattelee".

    VastaaPoista
  15. Pöllö: oon tosi pahoillani, mut nää kommentit satuttaa aikalailla. Ikävää, et näät asian näin, mutta tosiaan, tätä ei oo pakko lukea.

    VastaaPoista
  16. voi vitsi! oot ihan super nätti ja sullon ihan sika kauniit kasvonpiirteet :)) tollanen luonnonkaunis söpöliini! oisin nii kiitollinen jos oisin sun näkönen ku et ees tarvii mitää silmämeikkii ni huhhuh! =) ja sullon sika kivoja vaatteita ja kivoja kuvia täällä! =) hahah ahistava kehuilu kommentti mutta siinä mun mielipiteitä xd ps. sulle sopis sika hyvin sellai vähän oranssihtava tukka!

    VastaaPoista
  17. Anonyymi: Musta on nii hienoo et ihmiset tulee piristää tälleen positiivisilla kommenteilla!! KIITOS oikeasti hei! Kiitän kehuista oikein kovasti, kohentaa itseluottamusta tuollaiset mukavat jutut, ja saan lisää intoa uusiin postauksiin - jipii :D! Ja tosiaan, mulla on ollut sellasta kuparia mun päässä joskus, mut oon niin kiintynyt tähän mun ruskeeseen omaan väriin, et pelkään ettei väri enää tulis kunnolla takasin :D mut onhan noita kevytvärejä edelleen olemassa, niil oon ennen värjäillyt :--) tekis mieli vähän saada kyl vaihtelua.. :D

    VastaaPoista
  18. nii siis on toi sun nykyinenkin tukka ihana, sanoinpahan vaan! =) on noita mukavii kommenttei kiva laitella ku aina näkee anonyymejä vaan kritisoimassa ja heittämässä kaikkee tyhmää.. Niii ja tosiaa älä lopeta blogin kirjottamista, tätä on super kiva lukee ja varsinki näitä kuvia on sika kiva katella! jatka samaa rataa vaa :>

    VastaaPoista
  19. Anonyymi: joo kyllä mä varmasti toistaseks jatkan! :--)) kiitossssta

    VastaaPoista
  20. pöllö kipitäppäs anaaliin. anna on ihan oma ja ainutlaatuinen anna.

    VastaaPoista
  21. oioi ! minä täällä taas kerran, ei ollu kyseessä kumpikaan näistä, vaaan tititititititii ! kyseinen bändi oli suomessa muistaakseni kaksi vuotta sitten.. muistanko väärin, voi olla. pienenä vinkkinä kesäkuu.

    VastaaPoista
  22. TYKKÄÄN SUN BLOGIST IHAN MUHKUST. Ja otat ain sairaan siistei kuvii.
    JA kaikkee muuta sen laista.
    Ja oot tosi nätti ja kaikkee. Ehehe.
    Aamen.

    VastaaPoista
  23. anonyymi en muista ollenkaan mitä keikkaa kesäkuus ois ollut ! .. pakko tsekata jostain :DD ostinko sulta lipun vaii tarjositko vaan..?

    VastaaPoista
  24. Regina KIITOSKIITOS!! Tulipas ylistystä : DD no, en valita:---))) kauhiaa ku en osaa suhtautua oikein kehuihin:D vetää iha hiljaseks.

    AAMEN sille :D

    VastaaPoista
  25. Olet herttainen. Tuot mieleeni millainen itse olin ylä-asteikäisenä..
    Mikäli joskus lopetat blogin kirjoittamisen, älä missään nimeessä hävitä tekstejä ja kuvia kokonaan. Ne on joskus arvokasta luettavaa.

    VastaaPoista
  26. Maiju kiitän sun kommentista. En usko, että mä pystyisin koskaan kokonaan blogin kirjottamisesta luopumaan. Tää on jees tällä hetkellä :--)

    VastaaPoista
  27. voi luoja tää on joku mysteeri :DDD olin kesäkuus kattomas: green day ja provinssirock. ONKO MUITA :D?

    VastaaPoista
  28. ei viime kesä<; ps näin sut torstaina.

    VastaaPoista