perjantai 28. tammikuuta 2011

NÄTTI EI SEKOA MAINOKSIIN EIKÄ JUO ITTEENSÄ TAINNOKSIIN

HUUI. Huomenna (in 5 min, tänään) tulee mun vaihto-oppilas ranskasta kaheksaksi päiväksi tänne kotisuomeen =)) Jännittää PALJON.. Suunnitelmissa on ainaki kahvilointia, shoppailua, koulua, illan istumista, NUUKSIO?!, luistelua, ja muita talviaktiviteetteja.

Siivosin mun huoneen tänään ensimmäistä kertaa hmm... moneenkohan kuukauteen..?
Ja ihan sitävarten, ettei tulisi kuvaton postaus lisään kuvan siitä, miltä mun huone yleensä näyttää : DDD
ja tosiaan, mulla on oikeus sanoa tähän puolustuspuheeksi, et olin just tullut äiskältä iskälle, ja piti vähän "saada järjestystä", ja nykyään huone ei iskällä näytä kyllä yhtään tolta, mutta anyways :DD oon ihan tyytyväinen tähän lopputulokseen.

Nyt menen lukemaan Leijat Helsingin Yllä, ja sit nukun. Wish me luck ton vaihtiksen kanssa ! (tulee tietokoneton?!?! viikko, luultavasti)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti