keskiviikko 26. tammikuuta 2011

MUSTA NILJAISTEN LEHTIEN KAUPUNKI

Lukaisin tuossa taas Jennan blogia, ja kun se kirjoitteli siellä Pariisista, niin herranjumala että tuli taas himo sinne. Pariisissa oon käynyt kahdesti, ja se oli ehkäpä ainoa paikka, jossa tuli se "rakkautta ensisilmäyksellä" -efekti. Sinne siis haluan! Nyt laitan pari kuvaa edelliseltä Pariisin reissulta :--) olkaahan hyvät!
ihan pakko iskeä tähän alkuun tällanen Moulin Rouge "meitsi ilosena" - giffi :--DD
Jos ootte sattunut näkemään Amélie leffan, niin siinä se jäbä juoksee tuonne ylös, mistä eka kuva on otettu. Sieltä näkee tyyliin koko Pariisin!
 noniin, enempää en jaksa koska olen heikko ja huomenna bilsan koe (!)

kiitos lukijat, että jaksatte kiinnostua :---)) öitä

8 kommenttia:

  1. mä niiiin haluisin pariisiin kans käymää, saisin raiskata kameraa oikee kunnolla ;___;

    VastaaPoista
  2. aaaa ihana pariisi ois kyl unelma käydä sielä ! =) ja mulla on muute ihan sama juttu lontoon kanssa, et 2 kertaa oon käyny ja se on sellane paikka mis tuntee olevansa kotona ja rakastan kaikkea siin paikassa ! :)

    VastaaPoista
  3. takkun: niimpä ! Se on jotenkin niin kuvauksellinen paikka, ja tosi klisee, mut ei se haittaa ! sellanen rakkauspakkaus...

    VastaaPoista
  4. Hanna: suosittelen pariisii oikeesti iha koko sydämestäni! Ite oon kans käyny Lontoos kahesti, mut jotenkin... se ei iske. tai sitten se johtui seurasta. En tiiä D: lontoo jotenkin ahdistaa mua (lähinnä ehkä camden town, josta oli kauheen korkeet odotukset, mut petyin niin pahasti)..), vaikka aina sinne haluaakin takaisin :D se on sellanen "veri vetää Lontooseen" juttu :_D_DD

    VastaaPoista
  5. On the brightside: voidaan, kultaseni! anytime

    VastaaPoista