sunnuntai 30. tammikuuta 2011

WHY THE FUCK CAN I NOT HAIL A TAXI ARM OUT LIKE A NAZI

Ihan sen kunniaksi, että on 70 lukijaa täynnä, ajattelin listata muutaman asian, jotka suoraansanoen vituttavat minua ankarasti! :) nåei, ihan muuten vain mä ajattelin sen tehdä, vaikka nyt onkin ihan jees fiilis!

  • Huonosti sujuneet keikat
  • Kun puhelimeen ei vastata
  • Kun ei tehdä niinkun käsky on kuulunut, vaan jäädään aukomaan ja lässyttämään
  • Kun ei kuunnella
  • Liian väsyneet aamut
  • Se, kun tykkää sikana jostain biisistä ja haluaa esittää sen, sitku sitä treenaa nii paljo ni alkaa maistuu puulta eikä enää ookaa kiva.
  • Haluaa kaakaoo mut ei oo maitoo
  • Tekee leipää mut ei oo mitään levitettä
  • Ostaa jotain hienoo ja sit se onkin huomenna heti alennuksessa
  • Ostaa jotain hienoo ja sit löytyykin huomenna heti kivampi
  • Ihmiset jotka ei osaa jättää rauhaan
  • Ihmiset joilla ei ole minkäänlaista yleissivistystä
  • Hitaasti kulkeva netti
  • Kuuntelee randomilla vaikka podia ja sitten tulee kauhee mättöbiisi mitä ei jaksa kuunnella eikä jaksa vaihtaakaan biisiä
  • Tajuaa, et on unohtanut tehdä jotain
  • Epäonnistuu
  • Failaa jossain urheilulajissa täysin
  • On negatiivinen.....
  • Huomiohuorat
  • Ihmiset jotka puhuu selviä valheita
  • Ihmiset jotka puhuu sujuvaa paskaa ja puukottaa selkään
  • Kun on jossain nukkumassa kaverin kanssa ja kun haluis aamul viel nukkua, niin toinen rupee jubaa ihan täysiä
  • Kun huomaa et rahat on valunut ihan hukkaan
  • Myöhästely..
  • Stressi joka koostuu tekemättömistä asioista, tai tulevista asioista. 
Huh, siinä muutama jotka vaan tuli. Noita en suuremmin jaksa perustella, mut noin ne vaan menee : D
mut w/e, tulin hetki sit himaan kun olin kattoo:

ali bring me the horizon, the devil wears prada ja architects :) oli kyl ihan jees, vaik oonkin pettynyt mm bmth biisivalintoihin... mut nojaa, oli ihan jees anyways. Ja siel soitti alkuun kans joku dubstep-bändi, mut nimee en muista!

Haha, anteeksi tönkkö postaus, minä nukun nyttt ! ja kiitos vielä

6 kommenttia:

  1. tek-one oli se eka! : )

    VastaaPoista
  2. näin sut varmaan kolmesti siellä ja aina mietin et pitäskö mennä vaa silleen MOI mut en uskaltanu :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: jes kiitos muistutuksesta! heti kun kerkeän kunnolla, laitan senkin tuohon :)

    VastaaPoista
  4. M: höh oisit tullut ihan rohkeesti vaan ! vaikka eilen mulla olikin vähän huono päivä ehkä, olin ärsyyntynyt ja väsynyt :--( mut ens kerralla sitten !

    VastaaPoista
  5. ois ehkä pitäny, ja ehkä mä ens kerralla uskaltaudun :D

    VastaaPoista
  6. Hmm mä en edes oikein tiedä miksi kirjoitan mun blogia. Kun ei mulla edes ole mitään sanottavaa! Tai on muttakun mun kaikki ajatukset on tätänykyä niin vasemmisto-viherpiiperö-maailma on pyllystä- kamaa niin en viitsi kirjoittaa niistä : ( ehkä pitäisi. Ja nyt ei ole edes mitään masennusta enää, en osaa kirjoittaa mitään kaunista! Taide syntyy tuskasta ja tieto lisää tuskaa, miksi mä en sitten saa mitään aikaan?
    Mutta Nuhaa on kiva kuvata! : ) Se on sulo, pissasi juuri lattialle.

    VastaaPoista