maanantai 24. tammikuuta 2011

ITSE EN KOSKAAN USKALLA PUHUA MUUSTA KUIN RAITIOVAUNUISTA

mutta ne tytöt olivat kertoneet surullisiakin juttuja, ja toisaalta illoista rannalla jolloin mikään ei voisi olla paremmin.
yksi mun lempikuvista ikinä, Nakkilacity joskus kesällä, Elias by me.

//Tästä postauksesta piti tulla ihan erilainen, mutta kun kirjotin noi sanat tohon, niin mieleen tuli vaan se yks päivä ihan kesäloman alussa, kun oltiin Hietsussa juhlimassa Piipen synttäreitä. Oli hauskaa ja upeaa ja sellaisia jälleennäkemisiä tapahtui paljon. Sitten ranta tyhjeni, istuin siinä rantavahdin paikalla ja hän oli mun edessä, sitten mentiin veneeseen istumaan ja sen jälkeen kahlattiin. Mulla oli lyhyet sortsit enkä kastunut, sillä pitkät hosusut ja se vaan juoksi mun perässä sinne veteen. Katottiin auringonlaskua ja se tarjosi sen hupparia mulle.

Siinä kuvia kyseisestä illasta, joka päättyi itkuun ja mököttämiseen ja sanaharkkaan ja välien rikkoontumiseen. Mutta nyt kaikki on hyvin taas, ja oon onnellinen :--)

//Kävin tutustumassa eilen mm sibikseen, ja tykästyin siihen ihan älyttömästi. Tuli niin turvallinen olo, kun joka suunnasta tuli jotain tuttuja, joita ei ole hetkeen nähnyt. Ihmiset oli sosiaalisia, lahjakkaita, ja vaikutti tosi ihanilta ja mukavilta ja symppiksiltä. Sinne jos pääsisin, olisin onnellinen. Vaikka ihan yhtälailla mä tykkään nykyisestä koulustakin. Saa nähdä, kuinka käy!
Hyvää yötä

5 kommenttia:

  1. rakas anna, mä tiedän, että sä pääset sinne kouluun, jos tahdot sitä tarpeeksi.

    oot aika kiva ja mulla on sua ikävä, toivottavasti nähdään pian. aijoin soittaa mulle, mutta akku loppui. sen takia heitin kännykän melkein seinään, mutta sitten hengitin sisään ja ulos ja alas ja ylös. mä tykkään sinust

    VastaaPoista
  2. LATS: voiei hei kultaseni! Mä tahdon kyllä aika tajuttomasti siihen kouluun, mutta en tahdo puhua siitä kauheesti ääneen... no reason why?

    Ja tosiaan, sä oot mulle niin soulmate edelleen, ja ikävöin sua sairaasti! Elä heittele puhelimia, vaikka sun oma varmasti kestää iskun jos toisenkin....... Mä tuun seinäjoelle heti kun voin ! LUPAAN ! Mut nyt tosiaan on tulossa perjantaina vaihto-oppilas ranskasta, ja se lähtee siitä seuraavana vkloppuna ja sitten on suuri pino kokeita. mutta mä koitan keretä sinnekin! me miss you ja mineki tyknä sutsa!!

    VastaaPoista
  3. Nakkila rockcity :D:DD meitsin hoodeil

    VastaaPoista
  4. Susku: kyl salee ! :--D rock on ??

    VastaaPoista
  5. Haha jea, mä asun Nakkilassa : D

    VastaaPoista