tiistai 8. marraskuuta 2011

JUST LOOKIN AT YOUR HISTORY

Heiieh ! Kiitos teille hei ihan ensiks noista blogivinkkilinkeistä, sielt löyty hurjasti kaikkii hyviä, enkä kaikkii ookaan viel ees kerennyt tutkia loppuun :--D Mut anyway. Mähän lupasin et iskisin jotain matkuu tänne niistä n. 350hengen jutskista, mut en sit raaskinu kameraa roudata messiin niin jäätte kuvilta paitsi :( Mut voin kyl sanoo, et noista juhlistuksista jäi käteen ainaki hauska ja kuuma ja hikinen muisto + järkyttävät mustelmat jalkoihin D:: siis en tajuu..... Mulla on molemmat jalat, etenkin oikee jalka, ihan kokonaan polvesta ylöspäin täynnä mustelmia. Sellasia älykipeitä.
Siinä pakollinen kattokaa_kuin_raju_jalka_sekä_elämä - kuva :D En voinut vastustaa kiusausta. Ja ton näköstä siis yläreiteen asti:) Aamulla jyskytti nii noihin ettei voinu ees kunnolla kävelä ja vasen nilkkaki tuntuu olevan huonolla tuulella, ei tykkää turhan nopeesta liikkumisesta... No mut tollanen stuffi kertoo vaan elämisestä, right guys?
Jos teen tästä ihan helvetin smoothin aiheen vaihdoksen kipeistä jaloista bändien jäseniin, niin eihän se väärinkään ole:
Mietin tässä, että oon onnekas jossain muutamissa jutuissa, ja tiedän, et moni kultanen fani ois valmis tekee hurjasti et kokis samallaisii pieniä juttuja mitä ite on tullu koettuu, esim:
  • Oon puhunut Jared Leton kanssa puhelimessa, ja seuraavana päivänä olinkin sit 30 seconds to marssin backstagella
  • Siellä sitten tän bändin kitaristi Tomo Milicevic, en osaa kirjottaa nimeä, antoi mulle pusun poskelle ja kun otettiin kuvia niin se sano mulle ja kaverille, että toivois olevansa taas 15 (oh yes, me kusetettiin meidän iät yhdellä vuodella niille!! ollaan pahoja)
  •  Oon tavannut molemmat My chemical romancen kitaristit, ja toisen vielä sillein ettei muita kun mun yksi kaveri ollut siinä paikalla.
  • Oon tavannu mm bullet for my valentinen jäbät, osan muutamastikin, mulla on kuva bändin laulajasta Mattista syömässä paidattomana backstagella ja irvistämässä kameralle (joku niiden roudari otti sen kuvan)
  • Oon nähnyt toisen mun lempibändeistä 13 kertaa livenä (Disco Ensemble)
  • Kun tapasin Good Charlotten jäbät, se rumpali kyseli multa että oonko kunnossa ja sillon se oli tosi tärkeetä. Sillä keikalla kans Joel Madden klikkas mulle sillein jännästi, kun näytin keikalla keskisormea (jäbä otti jutun hyvänä läppänä, ofc..)
  •  Your Demisen jäbät on pyytänyt mua ja kavereita pizzalle (ei lähdetty, kun ei uskallettu ja jäbät oli umpitunnelissa :D)
  •   PMMPn Mira ja Paula teki mulle käsillään sellasen kuningastuolin kun olin pieni. Mira kehui mua ihanaksi ja reippaaksi tytöksi. Olin ehkä 11, ja onnellisin ikinä :DDD
  • wiL Francis kysyi Aidenin on kans kysynyt multa et oonko kunnossa, en näyttänyt hyvävointiselta..
  •  Protest The Heron laulaja keikalla, kun näytin keskisormea (.. joo, se oli vissiin hyvä tapa saada huomiota, ja kaikella rakkaudellahan mä sen tein. Heh.) niin se laulaja sano mikkiin että "SHE'S SHOWING ME THE MIDDLE FINGER !!" sit olin kauheen hätänen kun se osotti, niin menin kyykkyyn. Sit tulikin "Oh, and now shes hiding" tuli yleisöstä ja sitten yleisö nauroi, vaikken nähny tilanteessa mitään hauskaa =(
  • Oon elämäni aikana ollu kai 13 kertaa festareilla.
  • Ja keikoilla sitäkin hurjasti enemmän villeinä vuosina, kun rahaa ei paljoa muuhun kulunutkaan.
Ja tää on kumma, miten tollaset jutut on jääny mieleen, kun onhan noi kaikki ihan täysin normaaleja ihmisiä, nekin harjaa hampaat ja kattoo uutisia jne. Mut noit fanityttötarinoita löytyy vaik vielä kuinka paljon, ja ne tuntuu oikeesti olevan elämän parhaita muistoja so far! mut huhhu, en ees jaksa ajatella enää koska kello on 1:42 ja huomenna kouluun 8-16 <3
Helpottipa päästä purkaa muistoja, mut khyl maar guys, someday tää mun blogi vuotaa viel sitä itse asiaakin. You just need to wait...
Kanye rokkaa forever jne
Kanye West - RoboCop

8 kommenttia:

  1. häääh siis miksi sä oot saanu esim puhuu jaredin kaa puhelimes tai tapaa noit tyyppei tollee yksityisesti?

    VastaaPoista
  2. no kiva, nyt voisin näyttää sulle kaikella rakkaudella keskisormea! :) ei mut oikeesti, oot kyl melko lucky!

    VastaaPoista
  3. anonyymi, toi jared-puhelu meni niin, et Jared ym itseasias bongas mun kaverin Annankadulla, ja sit ne jutteli jotain ja Jared kysy ollaanko tulossa keikalle seuraavana päivänä. Sillon oli kans Silversteinin keikka, ja se frendi oli ostanu mulle lahjaks lipun sinne. Sit se soitti hysteerisenä, et ANNA MÄ TAPASIN JARED LETON PUHU SEN KANSSA ja en tietenkää eka uskonu, mutku jared kyseli et miks en sano mitään ni sit tajusin vastatakin jotain : DD
    Se mun frendi sano, et joo sori, ei oo rahaa tulla kattomaan teidän keikkaa, ni 30stm tokas sit et joo no me hommataan teidät sinne! Saatiin sellaset Aftershow-passit, et päästiin ilmaseks keikalle ja bäkkärille. Had fun:)

    VastaaPoista
  4. Ella noi juttui tapahtuu kaikille, ja jos ei toistaseks sulle vastaavia, ni niitä kyl tulee!! Iha varmasti. :--))

    VastaaPoista
  5. Voin nii samaistuu tohon tunteeseen kui tärkeitä noi tollaset bänditapaamiset/juttelut yms on, vaikka kyseessä onki iha normaaleja ihmisiä! Itellä 25 DE-keikkaa takana ja aika paljo kontaktia lavalta / keikkojen jälkee juttelua discopoikien kans jne. ja todellaki tuun muistaa kaikki hetket koko elämäni :--D ps blogisi on kiva!

    VastaaPoista
  6. OHO 25, respect!! itel kans just lavalta kontakteja ja keikkojen jälkeen juttelua, niin jees ja se on jotenki niin hauska huomata et miten ne käyttäytyy fanien seurassa niinku kavereidensa kans ois, tai siis et ne ei oo ollenkaan sellasia "no hei vain, hauska tavata, kiva kun olit konsertissa, heihei." -meinkityyppejä vaan ihan muuta. kiva kun diggailet !!

    VastaaPoista
  7. Jooh YD.. en ole kateellinen t arvaa vittu kuka

    VastaaPoista
  8. wou vähä sulla on noita kokemuksia! :D Mulla on vaa kaikkee moi juttelin rasmuksen eerolle juttuja. :D Paitsi nyt lauantaina pääsin bring me the horizonin keikalla lavalle laulaa oliverin kans <3 Mua pelotti eka iha sairaana ja vaa tuijotin kavereita sillee et what the fuck im supposed to do. Oli huomas et mua "vähän" jänskätti, otti mut kainaloon ja kuiskas mulle et "Don't worry honey, it goes well" ja anto pusun. :D Loppujen lopuks se meni iha hyvin, tosin en oo varma oliko mun mikki ees päällä (plussaa siitä jos ei ollu :DD). :D Oli näytti nii hyväntuuliselta ja se hymyili mulle koko aika ja halas sit biisin päätyttyä tosi pitkään ja lujaa. :D <3 AAHH mistä noin ihania miehiä löytää? Saanko muuttaa englantii? :D

    VastaaPoista