keskiviikko 14. syyskuuta 2011

MATCHING SET OF MARCHING CLOCKS

Mun pitäs ehkä ruveta siivoo useemmin... Täs ku vihdoin rupesin siivoilee mun huonetta äiskällä, ni huomas kyl et mitä_saatanaa voikaa löytyä : D sohvalta (jolla ei ole tilaa istua koska se on mun vaatteiden aluetta, sry bros) löyty vaatekasojen alta ainaki kolme kangaskassia, videokameran laturi, puolilleen juotu fantapullo jonka sain viime keväänä päättäreiden aikaan?!, liikkakengät, kolme avaamatonta kirjekuorta, kangaslaastareita, varmaan kymmenet sukkahousut..... Puhumatta tietenkään noista kaikista täynnä olevista kangaskasseista, joille en n. 5kk tehny yhtään mitään :--D yammeeeh...
No mut täs tosiaa boogaillu muutamat päivät kipeenä himas, ja tänään sit uskaltauduin ulos tarkotuksena käydä vihdoin hankkimas fyssan ja äikän tehtäväkirja, mut joo, ei sitä fyssaa tullu vielkää ostettuu.... Sit siit matkasin koululle, hain kirjat ja menin kirjastoon istuu ja tekee läksyjä. Taisiis niihin tuli käytettyä sellanen 30min, ku oli niin kova himo päästä lainailee levyi ! Ja mukaan tarttuki ilosesti Lapkoo, Rubikkii, Hivesii, RHCPtä ja Zenkkareita.
JA.. nyt täs ihan offtopicina :DDSDJklfsfkdmköjkdfpl
2007
 2008
 2009

 2010
 2011

Olipa siin omaa lärvii kerrakseen....no, mitä fiilasitte mun muutoksesta vuosien varrella ::____DDD harmi, et koneelta löysin vaan ton yhen vuoden 2007, naamakuvan, sillä toi tappoemoaika oli oikeesti kultasinta mitä on iknä ollu!

Ainiin ja: kun sillon viimekesän lopussa olin lähdössä Ranskaan, röyhtäsin ihan saatanan lujaa lentokoneessa. Taitaa olla ainoo asia, mitä koko lennolta muistan. Ja kuuntelin tänään n.5h panic at the discoa ja se on: niiiiin hyvä. Ei muuta, moimoi ja yöt kaikki kullat!

12 kommenttia:

  1. selasin tän läpi koulussa, frendi vieressä: "ONKS SULLA BLOGI?!!"
    - Luuli et tää o mun ku oon ollu niin samantyylinen ja vähän näkönenkin vuodesta -08 vuoteen -10 :D
    lisää vanhoja kuvia! :--D

    VastaaPoista
  2. nyymi, kuin random : DDDD aika hauska sattuma sinänsä. Ja voin kyl lisäillä taas joskus kaikkii vanhoja kuvia, kun mulla on niitä niin_saatanasti, oikeesti =D

    VastaaPoista
  3. jade, se oli oikeesti niiin parasta aikaa !

    VastaaPoista
  4. 2007 oli nii ihana ! mcr,aiden,afi yms ja emoilu :-----D

    VastaaPoista
  5. AHAHHAHAHAHAAA OOT OLLU NIIN SÖPÖ EN KESTÄ

    VastaaPoista
  6. satu-sofia 2007 oli oikeesti jotain niin loistoo, vaikee löytää mitään parempii aikoja ! huh. ne fiilikset sillon.. JA EMOILU : D

    VastaaPoista
  7. Anna, tietenkin oon ollu tosi söpö..... ni säki ;);)

    VastaaPoista
  8. naaaww, anna on ollu superemo :DD how cute is dat! c:

    VastaaPoista
  9. pipu niin oonkin ollut :D best days of my life.. oikeesti hei.. : DD

    VastaaPoista
  10. voi ei oot kaikissa kuvissa niin hieno <:

    VastaaPoista
  11. sneck voi ei apua : D en oo.. oikeesti, se on nii mun oma mielipide... mut hehhe, kiitos anyways ! :--)))

    VastaaPoista