maanantai 22. elokuuta 2011

WHOA MONA LISA

Musta tuntuu, että mun blogi on tosi turha. Ainakin toistaseksi. Mutta ei se haittaa, koska teenhän tätä niin suurelta osalta vaan omaksi ilokseni :--)) mutta on aina niin sairaan kiva kuulla, miten joku oikeesti tykkää. Feels good, man.
No. Tänään tuli vaan rullailtua Jepin kanssa monta tuntia - Katajanokka, Ruoholahti, Hietalahti & keskusta kuulu kierrokseen. Oli kyl buenoo, ja oli kans hauska nähä Jepin äitiäkin pitkästä aikaa :--)) Lauantai tuli vietettyy Lauran kans iha chillisti, ja päivän ruokahan oli: 0,5L limu, chicken el maco jr, pienet ranskalaiset, juusto, 0,25L limu, barbarossan pizza ja 1L limu :--) unohtamatta tietenkään karkkia ja suklaata. En enää ikinä lähe mihinkään lauran kans jos tiedän, ettei tuu himas safkattuu : DDDD

Siin vähä muutamii kuvii mm. viimepävien ostoksista, joita oikeestaan on vaan koulukirjat (mm Särmä) ja toi Kerrang! lehti, jos oli joku 4-5 sivun juttu mcrästä ! how sweet. seuraavas kerrangis sit ois kai viis mcrn jättijulistetta, mut ei hirveesti himottais maksaa taas 5,50 =( mut toisaalta, ei se kyl paloakaan viidestä julisteesta ois, hmm.... pitäs vaan keksiä, et mihin helvettiin niitä tunkee ku mun huoneet tuntuu olevan kauheen pieniä nykyään !
Noi loput ostokset on sit Pariisista, paitsi tosiaa toi kuva mun rullakoneesta (lue: longboardista) on ihan vaan joku tollanen, ku lapsi sai kolme pientä tarraa lisää, kun oli tylsää.
- Army-rotsi från Paris, second hand 10e
(selän teksti No Facho oli alkuperäsesti takissa, teksti siis kieltää fasistit)
 - Mustat kengät från Paris, forever in 16e
- Harmaat/khakin väriset korot från Paris, forever in 22e
- RHCP - californication 7e
Kanye West - 808s & Heartbreak 7e
Kings Of Leon - Only By The Night 7e
Lady Gaga - The Fame Monster 7e
=yht. 20e
- Tummansiniset Converset från Paris, second hand 15e 10e
ja listasta puuttuu mun uus ihana American Apparellin viininpunanen toppi =( joskus seki tänne.

Kello on ihan sikana ja mun piti olla jo melkeen 2h sit nukkumassa kun ryydyttää, mut oon vähän huono. Siks aattelinki vaan kysyä et: kumpi versio tosta biisistä on teidän mielestä parempi ?!

vs

11 kommenttia:

  1. siis mcr ollu jo 10 vuotta olemas, ihan älytönt tajuta jotain tällästä :--D ja hei tää on tällänen chilli blogi, sairaa jees seurailla! ihana tällänen uneton kommentti, mut oli vaa pakko tulla ihmetteleen tänne =))

    VastaaPoista
  2. The Frayn versio! riippuu tosin kyllä aivan fiiliksestäkin :--)

    VastaaPoista
  3. heeh hyvä että uudet mustat kengät ;----) pääsee vanhat eläkkeelle. mä tykkään sun blogista koska sun elämä on cool. ja osta ihmeessä K! koska ei se 5,5 euroo oikeestaa oo nii paljoo, jos kelaa et ne rahat menis muuten esim kanaelmacoihin ;-----) meitzin pitäs taas lueskella sitä lehtee, on vähän jääny !

    VastaaPoista
  4. mistä oot löytäny/ostanu noit kaikkii ihanii tarroi mitä sul on esim konees ja tos laudas?

    VastaaPoista
  5. anonyymi, joo kun aattelen, et oon ite ollu joku 6v kun mcr on kasattu, ni tuntuu et siitä ois oikeesti ikuisuus..! Ja ah tollasta kommenttii paljon tarttinki nytten, kiitos paljon hon! happy meh

    VastaaPoista
  6. Henna itekki fiilistelen tota the fraytä ehkä enemmän, vaik tosiaanki riippuu fiiliksestä. Mut jotenki se on enemmän sellai tunne-biisi. tai emt. hmm.

    VastaaPoista
  7. meri niin onki hyvä, oon ilonen !! vaik noikin on jo nyt aika kärsineet, mut ne tulee kestää mun käytös ainaki sen kaks kesää vielä... never say never, kengät ei oo koskaan liian puhki kuluneet !!
    Ja ajattelin itekin et voisin ihan salee - ainaki muodonvuoks - ostaa sen k!n. jos sit keksis kans et mihin työntäis niitä julisteita, jossei ihan vaan seinälle. mul on yks boksi täynnä ihan puhki leikeltyjä k!, kun jokasesta on pitäny leikata joka ikinen 1cm x 1cm mcrteksti/-kuva.... kiitos meri nähään taas ni pääset taas osaks mun så coolia elämää!

    VastaaPoista
  8. anonyymi noi kaikki tarrat on stickerbomb tarrakirjasta, jonka voi ostaa ainaki suomalaisen kirjakaupan nettikaupasta ! hetkeen en oo sitä missään suomalaisen kaupois nähny. mut niit saa muutamalla kympillä, ja tarroi on ihan helvetisti !

    VastaaPoista
  9. hei älä ees kelaa ettei täst blogist ihmiset diggais! no joo en voi puhuu muide puolest, mut uskon et monil on sama kanta ku mul:) eli tää on iha huippu! voin jopa paljastaa et aina tyylii joka pvä päivitän ja katon jospa ois postausta tullu, ja koko blogin oon läpi lukenu =) tää on huippu ja niiiin rento! mä kiitän :)

    VastaaPoista
  10. whoa whoa whoa, nyymi ! aika kreisii, oon - hihi - imarreltu (♥). Hassu kelaa, kun iteki ain selannu joidenkin blogeja niin innoissani ja joka päivä just päivitelly, et oisko jotain uutta, ni tosi makee kuulla et joku on mun blogin suunnil samoil asioilla! oon tosi kiitollinen, sä oot huippu hei !

    VastaaPoista
  11. kanye kanye kanye on rakkaus eli siis se HIHIHIH t. tyttöystävä

    VastaaPoista