torstai 25. elokuuta 2011

JUST MAKE A MOVE AND YOU ARE HISTORY

Mulla on yksi isosisko ja yksi isoveli. Sisko on 24, veli 21. Mun sisko muutti kotoa pois jo 18 vuotiaana. Se on matkustellut paljon sen jälkeen, ollut maapallon toisella puolella kuukausia vain siksi, että huvittaa. Kadehdin vähän. Mun isoveli on käynyt armeijansa, keskittynyt opiskeluun, käynyt töissä ja pärjännyt hyvin elämässä. Se on aina asunut mun kanssa. Mut tänään kuulin, että se on muuttanut kai lopullisesti pois kotoa, Turkuun. Tiesinhän mä, et tää on tulossa kun se onnekseen sai sieltä opiskelupaikan, mut goddamnit. Mähän oon nyt ainoa lapsi kotona. Me ollaan ihan kaksin aina joko iskän tai äidin kanssa. Ei enää tappelua siitä, miksei toinen siivoa jälkiä keittiöstä, kumman ohjelma telkkarissa on tärkeämpi tai milloin pitää olla hiljaa kun toisella on aikainen aamu. Hei, tää on aika kummallista. Mutta musta on ihana kuulla, et se viihtyy siellä. Tai niin mulle sanottiin, en oo puhunut veljen kanssa sanaakaan sen lähdön jälkeen. Mun isosisko muuttaa ainakin vuodeksi sen Kallion unelmakämpästä Karjaalle opiskelemaan tanssia. Sairaan upeeta, et se pääs sinne.
Lähden viikonlopuksi kotkaan, tänään on mun so-called-bigbro-Roope:n synttärit. Pojasta tuli mies u know, se on nyt kahdeksantoista. Ihana päästä pois helsingistä,vaikkei täällä tällä hetkellä ookaan mitään suurempia ärsykkeita. Paitsi typerä ämmä.
Mulla ja miehellä on vuosipäivä vkloppuna. Kumpikaan ei ole Helsingissä. Great.
Liiskasin hetki sitten ötökän tietokoneen näyttöön, ällöö. Nyt meen nukkumaan. Öitä lovers. ♥

2 kommenttia:

  1. ei hitto mikä blogilöydös.

    mahtavaa settiä!!

    VastaaPoista
  2. anni, hei kuin bueno ! kiitos paljon ja jees et diggailet ! meitsi on ilonen :---)))

    VastaaPoista