tiistai 26. heinäkuuta 2011

PEITIT SILMÄNI KÄSILLÄSI SEISOIT SELKÄNI TAKANA MINUN OLISI PITÄNYT TIETÄÄ KUKA SINÄ OLET

Noniin aa ! Kysymyksii tuli aika hyvin tos, jotkut nyymit heittäny nii monii kysymyksii, etten enää viitti ottaa enempää : D mut eli ilman suurempii puheita, täs teille sit vastauksia !

  • Mikä on sun lempiruoka?
Mietin tätä aika kauan. En oo ikin osannu vastata. Mun lempiruoka on salee.. no, ainaki fetasalaatti. Tai kreikkalainen salaatti ilman sipulia, siis. Ja sit salee vuohenjuustovoileivät ! Tai joku perus pizza..
  • onks sulla kauan ollu smiley? Sattuko sen laittaminen ja onks sitä vaikee hoitaa? :)
Mul on ollu smiley huhtikuun lopusta asti (2011), laittaminen ei sattunu, paitsi kun mun koru on tommoi mis ei oo palloo (eli tavallaan malli on niiku 'C' ja sit ')' sillee kahtena palana), ni sen pienemmän palan kiinnirunkkaaminen sattu vähän, tai tuntu epämukavalta. Koruu ei tarvinnu hoitaa ollenkaan, piti vaan varoo muutama vk ettei kolhi. En ois saanut pussailla, juoda alkoholia tai polttaa tupakkaa, mut ei tullu kyl esim pussailusta mitään haittoja : D
  • paljonko sait pisteitä sibiksen pääsykokeesta? mikä sun keskiarvo oli?
Sain pääsykokeesta 8, johon oon tosi tyytyväinen. Mut jäi kanslian mukaan vaan mun keskiarvosta roikkuu, ku mun keskiarvo oli laskelmien mukaan 7,5 vaik muistin et ois ollu paljon korkeempi : DD

  • Lempibändit? ruoka? alkoholiton ja -holillinen juoma? kaupunginosa? Lempibändit on My Chemical Romance, Disco Ensemble (+Hurts+Zen Café+Samuli Putro+Veto ja muut kestosuosikit). Lempiruoka on tuol ylemmäs jo :--) alkoholiton lemppari on salee.. Karpalovissy. Tai sit normi Coca Cola ! Ja Alkoholillinen on salee sourz, joka maistuu iha sellaselt kirpeeltä karkilta : D sitä kyl harvoin oon juonu. Lempi kaupunginosa Suomes on salee.. Apua. En osaa vastata !! No, sanon vaik et Ullanlinna, Etu- ja Taka-Töölö, Meilahti.
  • - tuntuuko ikinä, että olisit vanhempi, mitä oot? Paha sanoo, kun mä harvoin ajattelen ikääni silleen. Ehkä joskus tuntuu sillein vanhemmalta, kun teen jotain mitä joku mun ikänen ei välttämättä tekis. Tai emt. : D
  • - ootko tehnyt mielestäsi paljon asioita 16-vuotiaaksi? Oon mä! Tai sillein, et tunnen etten oo missannu mitään. Oon tosi ilonen ja tyytyväinen siihen.
  • - lempivaatteet atm? Lempparivaatteet on salee ponke'sin punanen pipo, viininpunanen neule, tosi monet CM paidat ja sit mun muutamat Vanssit. EI siis yhes välttämättä noi vaatteet, mut ne on kestosuosikkei !
  • - parhaat kamut? Parhaimmistoo kuuluu hurja määrä ihmisii, mut ainaki Kristiina, Jepima, Heidi, Anna, Emil, Mark. Ja tietenki Aleksi :--)
  • - osaatko tehdä ruokaa? Kyl mä osaan, jos vaan joskus oikeesti vaivautuisin muuhunki ku makaroonii ja valmiskastikkeisii : D kyl mun safkoi ja leipomuksii on kehuttu paljo =)
  • - paras karkki? Pakko olla joku kirpee. Esim Missä X on sairaan hyvä !
  •  Minkä nimen antasit ittelles jos sun täytyis vaihtaa nimee? Aika paha.. Apua. En mä tiiä?! 
  • Tän hetken lempparivaattees? Saat sanoo kolme. Samat ku ylhääl, eli sanon vaik et se viininpunane neule, sinipunaset vanssit ja mmmm ponkesin pipo =D
  • Milloin sait ensisuudelmasi, keneltä ja missä? Sain mun sellasen oikeen ja kunnollisen ensisuudelman ratikkapysäkillä, muistaakseni vuonna 2007/alkuvuodesta 2008. Sillon sato räntää.
  • Oletko onnellinen? Oon onnellinen, yleisesti ottaen :--)
  • Millast musaa yleensä kuuntelet? Kuuntelen oikeesti niin paljon kaikkee. Aikalail fiilispohjalta. Yhes vaiheessa diggailin sikan punkista, sit diggailin sellasesta 60-70-luvun rockista ja sit oli kauan sellane easyvaihe et kuuntelin sellasta sairaan chillii mietintämusaa, sit aika paljo kaikkee huvaa partimusaa ja huhhuh kaikenlasita : D mut niin kauan ku jaksan muistaa ni oon kuunnellu paljo kaikkee alternativee.
  • Millast musaa et voi sietää? Jotai jazzii ! Kyl jotkut siis menee ihan ok, mut tosi harvat. Jazzmiehii en oo ikin ollu.
  • Mistä sait idean bloggaukseen? Tähän bloggaukseen vai ihan yleisesti? Ihan yleisesti idea lähti varmaan siitä, et halusin selvittää päätäni. Tai halusin purkaa juttuja. Ja tykkäsin kuvata.
  • Tyyli-ikonisi? Tyyli-ikoneita mul ei löydy :(
  • Täytekakku vai mustikkapiirakka? hmm, mustikkapiirakka, koska tosi usein täytekakuis on kaikkee ällöö : D eiku täytekakku, kunha siin ei oo liikaa hedelmii/marjoi.
  • Mitä muuttaisit itsessäsi? Voisin olla yhtä vatsaton, ku muutamii vuosii sitte !
  • Jos sinun pitäisi elää vain 5 vaatteella pitkäaikainen jakso, mitä vaatteita valitsisit? Valitsisin varmaan. Öö. No, ton viininpunasen neuleen, koska se on villaa ni pärjää viileelki. Harmaat bambusukkikset, koska niilläki pärjää viileelläki. Joku t-paita, jos oiski lämmin. Mun prätkäbootsit, ku ne on sellaset jokasään kengät : D ja sit valitsisin kans salee pipon, koska se on mul kans aikalail sääl ku sääl. Alusvaatteet oletan et kuuluu iha muutenki?
  • Mitkä olisi sellaiset vaattet joita ilman et pystyisi “elämään”? Varmaa mun neuleet, muutamat kengät ja muutamat paidat.... Hei mun vastaukset on tosi valaisevia?!
  •  Mitkä on sun lemppari hajuvedet top5? Ei mul oo niin montaa ! Tai ehk on. Öö. Ykkösen on salee atm Diesel Fuel For Life, sit salee L'eau par Kenzo, sit Ed Hardyn yks sairaan hyvä. Sit ehk DKNY pure New York vaan siks et oon vähä kyllästyny.Seuraatko enemmäkseen suomalaisia vai eri maalaisia blogeja?Kannatako järkkärisi ihan normilaukussa pelkäämättä että se menee rikki?
  • Missä kaikkialla ulkomailla oot käynyt? Aika mones paikassa. Ihan pienenä olin balilla, sit oon ollu filippiineillä, ranskassa useemminki, tukholmas niin monesti etten ees muista, virossa, tanskassa, kreikassa seittemästi, briteis muutamasti ja välilaskun oon tehny saksassa : D tos ainakin jotain, mitä muistan
  • Minkälainen olisi unelmalomasi ja kenen kanssa? Unelmaloma ois salee Miamis, hyvien frendien kans rullaillen ja chillaillen pitkin katui lämpiminä öinä. Sen verran pitkä reissu, et ois aikaa vaan olla.
  • Käytätkö koskaan koruja? Joo mul on aika 24/7 protukoru kaulassa, sit mä käytän välil sormusta, sit mul on tollasii isoi kaulakorui monta =) iha asun mukaa.
  • Oletko jollekin allerginen? En onneks ! Ennen olin maidolle.
  • Mikä oli toiveammattisi pienenä ja mikä se on nykypäivänä? Pienenä toiveammatti oli muusikko, eikun laulaja, ja sama se on edelleen :--) Joskus luovuin toivosta, kun luulin et kaikki halus olla muusikkoja, ni päätin et must tulee valokuvaaja. Mut porukka rupeski haluu insinööriks ja arkkitehdiks ja tuomariks ja vaik mitä ni sit palauduin omiin unelmiini : D
  • Mikä on sun mielestä tällä hetkellä kammottavin vaate, jota oot joskus käyttänyt todella paljon? Hmm. Oiskohan punaset pillifarkut? Ei, ehkei ne kuitenkaan. Varmaan liian leveet housut !
  • Miten hoidat hiuksiasi? Hoidan niit sellai ammattimaisil shamppoil ja hoitoaineil, koitan harjailla varovasti ja olla retuuttamatta liikaa, mut semi huonoin tuloksin : D paitsi et parempaan päin!
  • Mitä et mistään hinnasta pukisi päällesi? Mistään hinnasta on aika paha. Varmaan pelkkää pitsibodya, ilman alusvaatteita tms : D siis sillon, jos pitäs julkisesti liikkua.
  • Onko sulla ja sun poikaystävällä paljon ikäeroa? Ei oo, se on mua vaan 6kk miinus 2pv vanhempi :--)
  • Mikä on sun lempijäätelö? Ben n Jerrys Half Baked !!!
  • Haluisin tietää tykkäätkö lapsista? Sellasista söpöistä ja kilteistä lapsista joo!
  • Ootko hyvä kielissä? Mitä kaikkia kieliä osaat ja mitä haluaisit oppia? Oon ihan ok kielissä, mut en toistaseks ainakaan yhtä hyvä kun mun 24v sisko. Puhun suomee, englantia, ruotsii ja ranskaa sillein semi sujuvasti (ok ruotsi tökkii), ja haluisin oppii espanjaa, italiaa ja ehk venäjääki. Ois cool!
  • Korkokengät vai ballerinat, miksi? Ihan tilanteen mukaan. Korkokengis mun must tosi jees boogailla, mut sit jos koko päivä joutuu kävellä ni mul ainaki päkijät kipeytyy ! Johtuu kyl aika paljon varmaan siitä, et noi mun korot on tollasii jois ei oo päkijän kohalla melkeen ollenkaan pohjaa. Balleriinat on helpot ja mukavat. Ah.
  • Millaisen hauvan tahtoisit? Jos saisit päättää kasvaisiko pikku pentu isoksi vai jäisikö söpöksi pikkuseksi? Mä pelkään isoja koiria, ni sais hauva jäädä söpöks pieneksi ♥
  • Kolme asiaa, jotka ottaisit mukaan autiolle saarelle? Hhöhöhö sairaasti frendejä, paljon krääsää ja ruokaa ja juotavaa hyviin bileisiin ja sit ison huvijahdin et pääsisin pois ! Tai sellai lentokone joka nousee vedestä, et jos myrsky yllättäis.
  • Jos saisit kolme toivomusta, mitkä ne olisi? Oikeesti niin kliseiseltä ku kuulostaaki, ni mä todella toivoisin maailman rauhaa. Ahdistaa aivan saatanasti esim nyt ton Norjakeissinki jälkeen. Ja sit toivoisin, et mun tulevaisuudensuunnitelmat/unelmat toteutuis, vaik sen pitkän duuniputken jälkeenki! Ja kolmas toivomus ois varmaan.. Hmm. Jotai hyvää, emt.
  • Haluatko joskus perheen? Joskus ehkä joo, ois kiva jos ois yks poikalapsonen ja miekkonen esim :--)
  • Ootko koskaan käyny Lapissa? Joo, käydään siel ain talvisin laskettelee :)
  • Mainostikko blogias jossain muissa blogeissa esim just kommenteissa alkuun? En oo mainostanu mun blogii oikeen ikinä kauheesti. Jotenki se on ahdistavaa, kun tyrkytetään.
  • Mitä inhoat? Siis ihmisten piirteissä. Inhoon kaksnaamasuutta. Negatiivisuus saa vittuuntuneeks.
  • Kissa vai koira? Kissa!
  • Kaunein paikka Suomessa missä olet käynyt? Tosi paha sanoo. Ku on ollu sellasii hetkii, et joku mesta on ollu tosi kaunis, ja mieleenpainuvin on ollu tähän mennessä varmaan Helsinki.
  • Kaunein paikka ulkomailla missä olet käynyt? Pariisi.
  • Mistä olet itsessäsi ylpeä? Siitä, et saan usein duunit tehtyä loppuun asti. Ja siitä, et mul on energiaa tehä juttuja.
  • Voisitko asua ulkomailla? Joo!
  • Käytätkö kynsilakkaa? Mikä on sun lempparisävy tällä hetkellä? Täl hetkellä lempisävy on salee tommoi jännä harmaa.
  • Mitä sun laukusta löytyy yleensä? Sielt löytyy.... Meikkipussi, lompakko, aurinkolasit, silmälasit, kamera ja puhelin!
  • Mitä asiaa/esinettä “rakastat”? Taidan olla rakastunu mun tietokoneeseen.. Cant live without!
  • Mistä unelmoit? Tulevaisuudesta.
  • Lempiravintolat? Mäkkäri ja hese?? Barbarossa?? Nåei, sellasii kunnonravintoloita on salee Center ja Mammis, oikeelta nimeltään White Lady mis käytiin ain ku asuttiin viel Meilahdes.
  • Ihonhoitotuotteet? Kaikki tollaset ihanat kasvonaamiot ym
  • Uskotko Jumalaan? Hmm. Jollain tasolla ehkä kyllä, vaikken kirkkoon kuulukaan tai asiaa sen koommin ajattelekaan. Vaik onhan se hassuu kelaa et mitään niin suuren suurta voimaa ois, mut jotenki sitä ei sit viiti kyseinalaistaakaan.
  • Blogin pitämisen plussat ja miinukset? TÄÄ ON HYVÄ. Plussat on esim hyvää ajan vietettä, saa tuoda itteensä esille, voi pitää yhteyttä, näkee mitä muiden elämään kuuluu jos ei muuten nää u know. Ja sit miinuksii on salee et jotkut (harvat) kommentit loukkaa, tulee paineita, ja sit ei tiiä et mihin esim jotku kuvat voikaa päätyä !
  • Käyttäisikö korkkareita jos olisit 170 cm pitkä tai pidempi? Jos olisin tosi itsevarma ja tietäisin näyttävi hyvältä, ni joo.
  • Katsotko Salattua elämiä? Harvoin.
  • Kuka on sun lempi näyttelijä? lempinäyttelijä on salee. Johnny Depp, koska se oli aikoinaan! Tai joku Heath Ledger ?
  • Onko jotai neuvoja alottelevalle bloggaajalle? Joo, koita olla oma ittes ni ei tuu luultavammin mitää huuteluita ulkopuolisilta ! Ja älä ota paineita, koska mä otin ja sit ei ollukaa hauskaa :D
  • Kuinka paljon sulle tulee ns. asiattomia kysymyksiä, jotka jätät julkaisematta ja joihin jätät vastaamatta? Nykyään oikeestaan ei ollenkaan. En ees muista, millon viimeks olis tullut? Aina kyl julkasen kommentit, kyl ihmisil on oikeus tuoda mielipiteensä esiin mun mielestä.
  • Muistatko ensirakkautesi? Taidan muistaa..
  • Mikäs on sun lempiohjelma? Mun mielestä hyvää viihdettä on MTV:n tollaset Life Of Ryanit ja muut. Sit kans hyvii ohjelmii on Gossip Girl, Glee, House, Mentalist ja tommoset. Kauheesti en kyl seuraile.
  • Ootko tyytyväinen asuinpaikkaasi? Tosi, tosi tyytyväinen!
  • Missä mieluiten asuisit? Jotenki se meidän Meilahden edelline kämppä oli kyl yks unelma. Mut nää on hyvii paikkoi mis nyt asun.
  • Missä useimmiten käyt shoppailemassa? Noi perus kaupat mitä löytyy esim Kampista, Forumista ja sit tyylii Weekday. Ja kirppikset ja UFFit kans.
  • Koti-ilta vai bileet? Fiiliksestä riippuen. Bileet on nice, ku niit on harvemmin.
  • Miten vietät mieluiten vapaa-aikaasi? Kavereiden kans.
  • Aiotko jatkaa bloggaamista vielä kauan? Saa nähdä, mut täs 1,5v aikana tästä on tullu mulle jo niin tapa että..
  • Miten päätät asus aamuisin? Siis heitätkö vaan päälle ekat vaatteet, mietitkö pitkäänkin vai miten? Nyt kesällä mä mietin aika helvetin kauan. Vaatekriisi on yks pala tuskaa. Ja sit ku on koulua, ni illal tsekkaan vaatteet valmiiks, ajan kanssa :)
  • Kuinka pitkä oot? Oon 166,5cm !!! jee
  • Mitä kameraa käytät? Nikon d40 on ollu mul jo 3,5v :--) vanha vauva
  • Lempiruoka? tsek tsek ^
  • Ootko ollut tyytyväinen sun nykyiseen opiskelupaikkaan? Noku en tiedä et mikä se on ! Mut sibis tai hrsk, ni oon tyytyväine!
  • Mä väitän, että jokaisella on joku tietyntyylinen miesmaku, minkälaiset ulkoiset piirteet sua viehättää miehessä? Se, et osaa pukeutua mun mielestä hyvin, sit tyyliin tukka ja tyyli yleensäkin.
  • Mikä on sun lempipaikka maailmassa? Huiuiui. Lempipaikka maailmassa on varmasti siellä, mis on turvallinen olo. Oiskoha iha oikeesti äitin vieressä sängyllä aamulla, kun se lukee lehtee ja tuun härnää sitä. Ollu tapa aina, nykyää vaan vähä harvemmin. hih
  • Paljon sulla kuluu kuukaudessa rahaa shoppailuun? Shoppailen ehkä harvemmin ku kerran kuukaudessa, tai siis ku ostan jos matkalla tulee vastaan jotai. Mut siis... Rahaa kuluu iha tajuttomasti D:
  • Entä meikkeihin? En käytä muita meikkejä ku meikkivoidetta, kulmak kynää ja ripsaria, ni ei kulu onneks kauheesti =)
  • Mikä on kaikista idiotein kommentti mitä oot saanut? Oiskoha ollu joku sellanen, mis joku tuli pätee mulle siitä mitä olin jostain politiikkaan liittyvästä sanonut? Tuli sellanen fiilis, et sori ettei tää oo minkään poliitikn blogi : DDD tai sit sellanen, mis mulle sanottiin et oon iha samallai ku yhen toisen blogin kirjottaja, ja et pitäs keksii enemmän jotai omaa. Se oli iha asiallisesti kirjotettu kommentti, mut oikeesti. En ees tunne koko tyyppiä, kenen blogiin mua verrattiin?! Eikä meis tosiaa oo mitään samaa kenenkään mielestä, paitsi hänen :D mut ei haittaa tollasetkaa :--)
  • Missä tapasitte poikaystävänne kanssa? Tavattiin ekaa kertaa.... Kampissa. Se oli muutamaa päivää aikasemmi muuttanu suomeen Abu Dhabista, ja tolleen.
  • Juotko kaljaa? Harvoin ja vähän :D
  • Mitä (kallista) vaatetta tai asustetta himoitset? Himoitsen varmaa jotai kenkii iha simona. Siis kalliita kenkiä. Ja sit kaikkii tollasii esim Volcomin vaatteita ja CTRL ja tollasii muita ofjdf sd.
  • Monta kertaa oot seurustellut? Tää on mun viides ja kaikista pisin ja onnellisin parisuhde :--)
  • Mistä tykkäät ulkonäössäsi eniten? Ehkä mun kasvojen piirteistä..?
  • Entä vähiten? Vatsasta.
  • Kun sulla on niin pitkät hiukset niin meneekö ne helposti takkuun? No semi, mut ei kauheen helposti mitää isoi takkuja tuu ! Muutamii rastoi sillon tällö löytyy, ja sit sellasii pieniä =D
  • Mitkä on sun top5 lemppariblogit? HMM. Käykö, jos vaan sanon et sellaset mis on kivoja valokuvia ihmisistä? Ne on kaikista mielenkiintoisimpia.

  • mitkä bändit oli sust parhait ruissis? :) Hurts, The Prodigy, PMMP, Uusi Fantasia ja vaik Rubik. Kyl noit löytyy!
  • osaisiks tehä villasukat? En luultavasti :D
  • mistä otit viimeks kuvan? Venaa, lunttaan.. Emilistä!
  • onks sulla jotain erityisruokavalioo? Nope ! Lihasta en vaa diggaile suuremmin, paitsi purilaisissa esim.
  • mikä on sun lempipaikka himassa? Oma huone, olohuone ja iskäl parveke :--)
  • onks sulla haaveammattia, johon pyrit? jos niin mikä? Jees, onha mul toi muusikko..
  • lempparikengät tällä hetkellä? Vanssin sinipunaset tollaset noi =)
  • ooks ollu koskaan yksin leffateatterissa? En oo. Vaikee ees kuvitella, hmm..
  • onks sulla jotain outoa makumieltymystä esim. kahen ruoka-aineen yhdistämisessä tmv? Onh mul tavallaan : DD Esim nuudelit ja raejuusto on parasta?!
  • kerro jotain mitä lukijat ei susta tiiä!! Luulen, et lukijat ei tiedä et..... mun äiti on opsikellu meedioksi : DDDD Se on tosi hauskaa ja mielenkiintosta, aika kreisii kans. Mut toi ei kyl ollu musta mikää juttu, ku ittestähä piti kertoo. No, koitan uudestaan. Ette tiedä, et pienenä/nuorempana halusin skeittaavan ja kitaraa soittavan poikaystävän ja sit sainki sellasen ! Tai mun exä/atm sairaan hyvä ystävä oli tollai. Nykyinen on sit sitä, mitä mä täl hetkel voisin eniten toivookaan.
  • kysymys oletko paskaa ja nenänpäitä....???? Tää kysymys tuli tosiaa Juljalta, ja OLEN TOSIAAN PASKAA.. ja VIELÄ NENÄPÄITÄ. Tantantaa !!

 Hei oikeesti, nyt pakko saada rispektii. Tein tätä putkeen 2h30min ?! Huhhuh, aika kreisii : D No, nyt oon sit tyytyväine ja voin mennä pia nukkuu hyvil fiiliksil! Tänää muutenki ollu onnistunu päivä, ku aamul heräsin siivoo koko kämpän, ku olin sen tehny kävelin Katajanokalle, sieltä Kauppatorille Annaa vastaan, siitä Annan kans steissille pyörällä, steissiltä Pukinmäkeen Iiristä ja Kallee moikkaamaan, siitä keskustaan ja Marjan, Annan ja Emilin kans syömään, sit siitä Töölönlahdelle monien kavereiden ja Aleksin luo, siitä äitille hakee lonkun, rullasin Lauralle, rullasin Lauralta himaan. Semisti pitkäks päiväks venyny.... Öitä !!

5 kommenttia:

  1. :----D haa kakkaa..tyntyntyyy söpöö

    VastaaPoista
  2. OHO. OON VAHINGOSSA unohtanu vastata kahteen kysymykseen hups. no. ehkä vastaan vaik täs ?!
    Seuraatko enemmäkseen suomalaisia vai eri maalaisia blogeja?
    -suomalaisii lähinnä.
    Kannatako järkkärisi ihan normilaukussa pelkäämättä että se menee rikki?
    -joo, ei ehkä pitäis mut joo : D toistaseks se on ehjänä, paitsi näytön muovi halki, mut ei toikaa ollu ite aiheutettua..

    VastaaPoista
  3. pari kysymyst jäi vaille vastausta! ne oli ton hajuvesikysymyksen peräs! :-D

    VastaaPoista
  4. Joo Jad, mä huomasin tän eilen hupsista.... mut juu vastaukset niihi kysymyksiin on tos ylempänä näis kommenteis : D

    VastaaPoista