sunnuntai 15. toukokuuta 2011

VAPAUS MERKITSEE LAIVAA ILMAN ANKKURIA

Paljon on kerenny tapahtuu täs päivien sisää! Ensinnäki oli Sibiksen pääsykokeet (!!) En osaa oikeestaan sanoa, et miten meni. Kun musiikkilinjallehan mä oon pyrkimässä, niin mä sit soitin poikkihuilua vähän siel ja lauloin. Jännityksestä tuli vähän feilauksia, mut sit kans seivauksia aina kun feilasin, et aika fifty-fifty luokkaa. Toivon niin paljon, et pääsisin sinne sisään!! Siel on niin huipputyyppejä, ja niin rento meininki. Me likes.
 Oltiin torstaina Aleksin kans chillaamas Kaivarissa, oli ihana päästä rentoutuu hetkeks pois ihan keskustasta. Toisaalta rentoutuminen oli vähän vaikeeta ku oli jotain kauheita tappajahanhia jossain ympärillä, lasinsiruja, japanilaisia turisteja, kimalaisia ja roskia vapulta. Mut seura oli ihan bueno! Sit äiti oli soitellu ja ehdotti, et lähettäis balettiin kattoo Romeo & Julia kun mä olin antanu sille äitienpäivälahjaks kaks vapaalippua oopperaan : )) no, me sitte mentiin sinne, vaikka harmittaakin vähä etten päässy kattoo Veton keikkaa (paras Norjalainen bändi mitä maa kantaa)
Huh, mulla on niin epämääränen olo, kun en oo tehny oikeesti juuri mitään mitä ois pitäny (pitäs tehä sitä, pitäs tehä tätä, mut mä taidan jättää ne kaikki tekemättä...) Heh. Mut oikeesti, tottahan on et vikoihin kokeisiin pitäs panostaa enemmän ku sielu sietää, mut mä en vaan jaksa. Koko ajan ajattelen, et voi luoja sitten sitä aikaa, kun keskiviikkona pääsee koulusta ja tajuaa, et siinä oli vika koe. Koko peruskoulun viimenen koe. Mahdollisesti viimenen koe koko siinä koulussa, jossa oon ollut jo päälle 11 vuotta. Aika ahdistava, ja samalla jännittävä ajatus.
ponke's pipo från ponke's
CTRL hoodie från ?
CTRL takki från Wearhouse
Cheap Monday t-paita från Weekday
Cheap Monday bag från Weekday
Toppi från Ginatricot
Leggins från ?
Veto - Digits
Veto - Spit It Out
Veto - It's A Test pt. 2
Veto - Duck, Hush and Be Still

6 kommenttia:

  1. monta tuntia reenaat päivässä huilua? eks sinne pääse vaan täysin parhaimmisto.

    VastaaPoista
  2. anonyymi, en oo harrastanut huilun soittoa moneen moneen vuoteen : DDDD aikanaan soitin neljä vuotta. Nyt oon laulanut joku viis vuotta, ja ei, sibikseen pääsee muutkin kuin täysin parhaimmisto :) kysees ei oo kuitenkaan minkään akatemia, vaan tonne mennään kasvamaan ja oppimaan sitä musiikkia ja muutkain. pisteytykseen vaikuttaa keskiarvo, haastattelu, asenne, se, ootko käyny jotain teoria-asteita jne. :)

    VastaaPoista
  3. K, joo se on sairaan hyvä biisi : DD taisiis huvittava. ja niin realistinen...... siitä tosiaa vähä lainailin pari fraasii tonne tekstiin : D

    VastaaPoista
  4. Jade, niin onki!! Olin kattoos niit 2009 Provinssissa ja oisin niin halunnu nytkin, mut minkäs teet : (((

    VastaaPoista