tiistai 31. toukokuuta 2011

ONE TWO OHHOHH SUNNY DAYS

Ostin kevätjuhliin kengät, Tamaris 39,90e från Andiamo.

Tänään oli muutenkin hyvä päivä. Tai ei ollut. Fifty-fifty, kai. Koulussa liikkapäivä, me hävittiin toisen luokan tytöille niin pahasti, vaikka pelattiinkin hyviin. Ei siinä - että ultimate ois joku mun lempilaji, mut mä en vaan oikeesti tykkää häviämisestä (mä en kai koskaan uskonut, vaikka mulle kerrottiin, että hävitäkin täytyy, koska kaikki pelit rullaa niin.). Mut noh, siinä kun olin vaan suutuspäissäni itselleni, niin mieltä parans hiukan se, et saatiin VIHDOIN meidän ysiverkkarit (en tiiä löytyykö teidän muiden kouluista samanlaista traditiota, meidänkin koulussa aika uus ja semiturha juttu)! Liikkapäivän jälkeen lähin ihan hyvil fiiliksillä himaan suihkuun ja laittautumaan - ulkona niin kuuma, et tänään korkkasin muutenkin mun sortsikesä-lähes-ilman-sukkiksia -vaatetukset :--)) näin taas, ylläriylläri, Aleksia, Saulia ja Lauraa. Ja Jepiä ja Annaa. Eli fiilikset just jees, paistateltiin siin ja.. jes kesän ekat rusketusraidat (PALOJÄLJET.)

Kuvassa Eero ja Aurora.
Taas onnellinen olo. Yann Tiersen vienyt taas sydämen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti