lauantai 9. huhtikuuta 2011

NAISET EIVÄT JUOKSE RILLIPÄIDEN PERÄSSÄ

Tosiaan, kävi sillälailla tässä, että sain silmälasit. Tai ne on tavallaan lukulasit, mutta optikko sanoi, että sillä on lähes samat vahvuudet kun mulla ja se käyttää laseja 24/7. Nooo, mä en jaksa ihan koko aika pitää, mutta kuitenkin. Täs ois vähän kuvaa niistä!
silmälasit marc by marc jacobs
 ne sangat on oikeasti ruskeet, mut näyttää tosi mustilta näissä. Höh.
aurinkolasit 5th avenue
oon vähän Bondi tässä, mut tosiaan hintaan kuului myös aurinkolasit omilla vahvuuksilla =)

//Niin eikai siin sit kummosempia. Tänään oli ihan kreisi päivä ja käytiin Aleksin kans kattomassa Black Swan. Tiesin kyllä, et se on jotenki yllättävän "pelottava", mut ei luoja miten paniikissa mä olin koko aika : DDD mut suosittelen kyl sitäkin.

Huomen tulee muuten kuvaa Laurasta, olin niillä viimeyön ja otettiin sellanen 15min kuvaussessio : DD meni aika läpäks, mut kyl mä niistä kuvista diggailin. Yöt !

ps apua, 1 vaille 100 lukijaa !! JÄNNÄÄ. hui.

2 kommenttia: