sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

MY WORLD CRUMBLES WHEN YOU ARE NOT HERE


En tiedä mikä muhun meni kun mulla on kauhea päänsärky ja nukuttaa tajuttomasti, haluaisin olla aikaisinkin liikkeellä. Ajattelin käydä jäähallin kirppiksellä, ennen kun meen Heidin kanssa Helsinki Vintageen kaapelitehtaalle, jonne ihanaihanaihana ystäväni Elina all the way from Sverige kutsui minut +1 :--) Iloinen minä.
salakuva poikaystävästä aamutupakalla
Mun oli pakko jaksaa postata tänne, kun ilahduin niin muiden keväisistä postauksista. Enää kuukaus - jos hyvin käy - niin päästään kattomaan kun kaikki kultsit skeittaa (meinasin kirjoittaa tähän että päästään skeittaamaan, mutta sitten muistin etten ite skeittaakaan)! = ei lunta.
Sauli pätee
Oli tänään hauskaa Allulla, vaikken sieltä Allun ja Noran lisäksi tuntenutkaan kuin Saulin. Boogasin siellä pienet pari tuntia ja lähdin kotiin tyytyväisenä.
Sauli lauloi älyöttömän hyvin ja Allu säesti samoin
Tosiaan, ostin tänään (taas) Cheap Mondayn paidan, johon mulla ei olisi ollut varaa oikeasti. Nyt ei oo rahaa ruissin lippuun, mutta onneksi saan velkarahoja takaisin ja sitten ostan sen lipun heti.
Heh, naurattaa tää ryytyneisyys ja yökuvailu. Anyways, toppi Cheap Monday från Dropin 19,90e

Ainiin: asia josta oon iloinen: Tuleva Pariisin matka iskän ja kaverin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti