perjantai 25. helmikuuta 2011

EN OO PETTYNYT MIETIN VAAN ET MISSÄ VÄÄRIN TEIN KUN SINUSTA TULI NOIN LAISKA, LAISKA JA TYHMÄ JA SAAMATON

Tänään saavuin taas kotihelsinkiin :--) feelin better than yesterday. Nyt mulla on vaan ihan kauhea päänsärky. Sekin häviää varmasti nukkuessa.
Anyways, oon tehny kovasti päättötyötä, mut tosiaan kun huomen sinne Kotkaan lähden sankaroimaan niin saa nähdä tuleeko valmiiksi maanantaihin mennessä... Hups.
Lauralla on söpö kissa, mutta on meidänkin kissat söpöjä.

//Kun tulin kotiin olin vähän surullinen kun kukaan ei ollutkaan kotona. Äidin seura ois ollut hauska. Sitten kun laitoin huoneeseen valot, huomasin jotain rakkautta:
Sisko oli lahjottanut mulle sen varmaan 8v vanhan CTRL-hupparin jota oon himoinnut! Nyt mulla on kaks saman laista ctrl hupparia, eri väreillä ja koilla. Toinen isoveljeltä, ja toi isosiskolta ! Sisareni on paras ♥
Sitten aikasemmin:
beatles t-paita från h&m 15e

oliko tää sitä materialismionnellisuutta?

6 kommenttia:

  1. toi beatles paita on ihana, mut mua ärsyttää ko se on semmonen lyhyt ni aaaa paska

    VastaaPoista
  2. ihana toi beatles paita :> kelasin iteki ostaaa ku on nii siisti ;)

    VastaaPoista
  3. julja: NII! tuo on tollai NAPAPAITA <3 ni en halun. eli 42 !

    VastaaPoista
  4. M: joo totta, se on hiukka ärsyttävää. ite kelasin käyttää sitä sit sortsien kaa kesällä, et kesäks ostin sen =)

    VastaaPoista
  5. K: joo kannattaa jos vaan digggailee ! tai ite en esimerkiks oo ikinä katunu vaateostoksiani, ni siitä vaan ostamaan =)

    VastaaPoista