maanantai 3. tammikuuta 2011

JOS HELSINKI ON HETKISEN KAUNIS KUN ON VALKOINEN MAA

Jes, oon vihdoi kotiutunu taas Helsinkiin ! Tänään lähetään varmaan nostaa maljaa ja tällein! Huh, pitäs vielä... siivota huone, purkaa matkalaukku, silittää neljä paitaa, poistaa vanhat kynsilakat ja laittaa uudet päälle, meikata, laittaa tukka, päästä pois koneelta.... Eli oon keskustassa ehkä kuudelta :D

Ei mutta ! Nyt pari hassuu kuvaar
 Pandora forever 95e 80e från K-Kenkä
Cheap Monday pitkä toppi 19,90e 11,30e från One Way
Uusi vuosi oli tylsin ikinä.
mutta mökissä oli paras takka.

Oon täs ruvennu aattelee. Et kun mulla on nyt kasaantunut viis cheap mondayn paitaa, joissa neljässä on se pääkallologo. Kelasin, et joo kylhän tällee perus et pkseudulla nuoret kyl tietää et mikä se merkki on, ei siin mitään. Mut sit kun meen tollanen paita päällä jossai Jumalan selän takana, niin se päähän näyttää joltain seppälämatskulta :D? Mut ei se mittöön haittaa, Cheap Monday ja CTRL on vaan mun lempi merkeejä ja thats it.
Nyt meen siivoomaan, purkamaan matkalaukun, meikkaamaan, laittamaan tukan, silittämään paidat, laittamaan kynnet jne.... kuittaan!

9 kommenttia:

  1. tuun kertomaa sulle sellasen jännän jutun, että näin sut stadissa tänää. seisoit ehkä vähä reilu metrin päässä meistä

    VastaaPoista
  2. huihui luin sun blogin läpi ja tykkääääään ja sullon älyn kiva tyyli :)!

    VastaaPoista
  3. M: Aika kreisii :--D Oon stadissa usein ehhee, et mut on kyllä helppo bongata sieltä :) toivottavasti ei jäänyt ihan kauheaa kuvaa musta...

    VastaaPoista
  4. Roosa: kiitos kauheesti kehuista !! Hyvä että tykkäät ja hyvä että oli lukemisen arvosta ! Kiitsa beibe<3

    VastaaPoista
  5. juu mutki sieltä bongailee aika usein :D ja siis tottakai jäi! >:OO okei no jos haluut tietää ni tuijottelin sua vaa sillee hitto että toi naine tahtoo olla kaunis ja tosi lujaa

    VastaaPoista
  6. M: eii en kohta oikeesti tiedä enää miten pitäs suhtautua noihin kehuihin :--D mut KIITOS vielä! tuu vaik moikkaa joskus jos satut törmää :--)

    VastaaPoista
  7. suhtaudut vaikka just noi :D ei kai niihi mitenkää kummostesti tarttekkaa. hurr tuun sillee MOIX MÄ OON MINJA JA KOMMENTOIN JOSKUS SUN BLOGII MUISTAX?!?!?+ :----) ja sit tuijottelet mua sillee mitäs vittua ja mä nolona hivuttaudun pois paikalta :D

    VastaaPoista
  8. M: sitten luultavasti vaan hämmennyn, mutta ehkä ajan kanssa osaan sit deal with it :--D

    VastaaPoista