sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Täällä on ennakkoluuloja ja kapakat täynnä

Mikä viikonloppu, mä voisin huokaista varmaan nytten. Olin tosi iloinen aina perjantaista sunnuntaihin. Kesä tulee, on lämmin, mulla on ystäviä, mulla on hauskaa, mulla on kaikki mitä mä voin vaan tarvita atm.
Mä hymyilin varmaan vartin kun näin tuon herran,
se oli ihana soittopeliensä kanssa.
Minna tais kuvata tän mun kameralla,
minut voi sitten bongata tuolta jäbien takaa Nepun kamera kädessä.
Koitettiin saada kuva 4x ollie
... käytiin Lauran kans taas Johto caféessa syömässä,
parasta salaattia ikinä!
 Lähes kaikki mun ottamista skate kuvista on päättömiä,
kun koko ajan tapahtuu niin en ehdi kattoa mitä kuvaan.
Mä tykkään silti tästä. Mark
 
Tuomas oli tupakilla, minä katsoin ja kuvasin.

 Tänään
hattu från h&m (9,90e?)
neule från JC (19,90e)
Your Demise t-paita från YD, TDWP keikka (15e)
kengät vans från ponke's (59e)

 tilannekuva by Jenni
Mua stressaa vähän muutamat asiat, mutta onneksi yhtään enempää kuin vähän. Äikän mielipidekirjotus pitäs lähettää hesariin, en oo saanut sitä vielä valmiiks. Ja ylihuomenna pitäis olla kirja luettuna, damn. Siinä tulee kiire, vaikka osaankin jo sen mun kirjan ulkoa etuperin ja takaperin. Äikkä on tosi kivaa, mutta oon niin varma, että se laskee 8 nytten,  inhottaa.

Sain mun huonetta ediistettyä tänään jonkun verran, oon aika ylpeä tästä, ja oon varma et tuun tykkäämään mun huoneesta niin, vaikka tää onkin pienin mitä mulla on tähän mennessä ollut. Kai.

Mä olen pahoillani kaikesta
Mua turha pahalla on muistella
Vastaantulijoiden kaistalla
On vittumaista luistella
hyvää yötä

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, Anna ! Kyl mä uskon et saat vähintäänkin ysin äikästä.

    VastaaPoista
  2. Hulda: mä oon palauttanu tähän mennessä melkein jokasen työn myöhässä, niin saa sitten nähä : D ! Mut kiitti tsemppauksesta ja näin <3 näkyillään !

    VastaaPoista
  3. hei jee toi pappa oli ihana, meki nähtiin se mut kluuvin lähel!
    ps. meiän talo näkyy tos yhes kuvas :D

    VastaaPoista