torstai 8. huhtikuuta 2010

i've been playing too much keys and i've been listen to jazz

moi kullat,
mä oon oikeesti aika pahoillani, etten oo päässyt postaileen. Me muutettiin, niinkuin kerroinkin jo, ja vaik eilen lupasin tehä megapostauksen, niin netti kaatu, eikä sekään sit onnistunu. Nyt sitten teen sen mitä lupasinkin. Vaikka tuleekin niin kehnoa varmaan taas.

On ollut tosi iloisia päiviä, mä oon onnellinen nytten kait. On ollut aika lämmintä, enkä mä oo jaksannut stressata mistään. Mä aloitin toissapäivänä elämäni ensimmäisen rahan säästön ja lopetin sen tänään. Kai se vähän ärsyttää. Sain äikästä 8½ ja se ärsyttää. Miks ei tuu enään niitä >9 niinkuin ennen tuli. Matikan koe meni päin helvettiä, ei mikään ihme. Tiedän, et korkeintaan 5 sieltä tulee. Fysiikan koe meni hyvin. Kemian kokeen saa sitte nähdä, et mitä siitä tulee.

Mä rakastan sitä kun saan laulaa, siis tunneilla. Mä suoritan viimein 1/2 tutkinnon 20. päivä tätä kuuta. Odotan sitä niin innolla, etten oo ehtinyt yhtään ajatella, että mitä jos se kaatuukin koko juttu. Mut en usko. Enhän mä edes saisi oikeastaan nähdä itteäni epäonnistumassa, kun sitten ainakin kaatuu kaikki.

Pääsiäisloma oli lepposa, mä tykkäsin siitä. Säät ois vaan voinut rakastella mua niin oisin ollut niin iloinen.
Mulla on ikävä joitakin ihan todella.
Lasse, Mark, Henu, Joni och Riku goes skate
päivät on kulunu ulkona istuen ja kuvaillen.

paitsi saatana kun ei tänäänkään ollut kameraa. Käytiin Auroran ja Hetan kans Johto caféessa syömässä, okei minä söin, ne katto. Oli parasta salaattia taas ! (salaatinlehtipastafetaoliivikanajokudijonkastike)

+ I CANT WAIT enää muutama viikko, ja lähetään luokan kans kohti Ranskaa ja Cognacia ! Siel etelässä ollaan 7 päivää meidän vaihto-oppilaiden luona, ja sitten lähetään ihan vaan luokan kesken Pariisiin kahdeksi yöksi ja kolmeksi aika täysmittaiseksi päiväksi.

Tuntuu, et mun suurin ongelma atm on MEN. Vaikeita.

ostin ton söpön t-paidan från UFF 7e
se on erikiva!

hyvää yötä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti