maanantai 21. tammikuuta 2013

OPEN UP YOUR HEART


Arvatkaa mitä??? NYT VASTAILLAAN KYSYMYKSIIN :333 here comes pt.1 ! kiitsa kärsivällisyydestä ihnut<3 p="p">


K: Etkö tunne itseäsi täysidiootiksi kun otat selfie-kuvia?
V: Tottakai:D varsinkin sit kun niitä kattoo jälkeenpäin. Mut eiköhän meistä jokainen niitä sillointällöin napsi.

K: Lemppari blogisi? Miksi juuri ne?
V: Mä en oikeestaan osaa sanoo tiettyä/tiettyjä lemppariblogia/-blogeja. Muotiblogeista en niinkään diggaa ku en oikee kiinnosta semmoi, lifestyleblogit ja kuvablogit on mun mieleen ! Niis on jotain aitoo. dats wut i like.

K: Mitä näet jos katsot oikealle?
V: Nään mun huoneen. Sotkua, vaatteita, levyjä, kitara, matkalaukku,lonkku, kuvia jne jne jne

K: Onko sinulla mitään outoja tapoja?
V: Haha, näistä taisinki tehä varmaa joku vuos sit postauksen:D on, esim se et en voi nukkua mikäli korvat ei oo peiton alla tai jos nenä pihisee. Joidenkin mielestä on myös outoo, et dippaan mun leipää ain kaakaoon......... Oon tehny sitä aina, ei pääse eroon XD HYVÄÄ

K: Juotko kahvia vai ootko enemmänkin teeihmisiä?
V: Joo juon kahvia. Joskus ajoittain mul on tullu tosi huono olo kofeiinista, mut samalla sitä kuitenki haluu ja tietyllä tavalla "tarvii", ni sit oon juonu teetä. Tee menee kans sellasen lääkitysmeininkinä esim äänelle ja flunssalle. Mut kahvi on jeesh. tosi jeesh.

K: Kerro jokin hauska/hassu asia itsestäsi
V: Oh fuuck.. mä liitän tän aika suoraan noihin outoihin tapoihin mut... mmmmm....nohnoh, hauska juttu on mun mielestä se, et mul on tyyliin aina energiaa ihan perkeleesti:DD se on kyl toisinaan varmasti muille ärsyttävää, mut hehe minkäs teet. Mut sit kyl osaan olla kans sellanen ihmisten palottelija ja talon räjäyttäjä jos sille tuulelle satun. (?? huono vastaus buu)

K: Ketkä on sun parhaat kaverit ja miks?
V: ÖÄÄ Parhaita frendei mulla on tosi monia. Tähän voisin luetella ainakin Jepin, Joken, Markin, Emilin, Lauran ja Kristiinan. Kaikki niist on aika erilaisia ja joissain asioissa täysin mun vastakohtia, mut ehkä se on vaan sitä toisen täydentämistä:D ne on ihan mahtei, eikä niiden seuraan ikin kyllästy. Niiden kans voi jakaa kaiken ja keksii kaikkee ylihauskaa. I like i like i like!

Lady Gaga - Marry the night (Zedd remix)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti