keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

HUSH FOR THE MICROPHONE

Kävin toissapäivänä kirjastossa. Lainasin seittemän levyä, ne on kaikki sairaan hyviä (the hives, veto x2, the clash x2, mgmt, the used, pmmp). Sit lainasin kanssa Red Hot Chili Peppersin Stadium Arcadiumin nuottikirjan, ja ihan onnessani kiikutin sitä kouluun et JES NYT SOITETAAN!! Sitkun tunnilla satuin vilkasee sitä kirjaa, niin siitä on Snown sivut revitty irti. Se ainoo tsibale, mitä soitetaan atm. Pisti vihaks aika hyvin, jännää miten jollakin on munaa tollaseen? Mikä siinä on, ettei voi vaikka kirjaston omaa kopiokonetta käyttää ja kopioida ne sivut mitkä haluaa (vaikka se onkin laitonta?). Pistää vihaksi.
 KUVA ON VANHA. mut tästä näkee heti ensimmäisessä ruudussa mun Lacosten kengät, jotka kertoo et: kevät tulloo heti kun ne pistää jalkaan. Tänään: oli ne jalassa ja hyvin kulki.

Ei kai sitten muuta, sain korjattua elämäni vääryyde tällasella kummallisella postauksella, joka ei kerro mitään kait. Heh.

Ainiin yksi vääryys vielä: maailman paras ponke'sin punainen pipo on nyt virallisesti: kadonnut. Oon aika alasti ilman sitä.

2 kommenttia:

  1. voi eei tää on joku niinku jrkhrkhs. mun CTRLpipo katos kans :-------------(( mä oon murtunu.
    sori.
    kiinnostuksen kivivyöry tai jotai. meen häiriköimäst moimo.

    VastaaPoista
  2. regina, mäkin oon murtunut oman piponi kohtalosta! just kiva saada tällasta "btw" kommenttia, kiitos paljonn<3

    VastaaPoista