lauantai 9. lokakuuta 2010

WHO ANSWERS ALL QUESTIONS YOU HAVE

NONIIN ! Tää on ehkä elämäni ensimmäinen "aamu"postaus :D Oon flunssassa, ei oo hauskaaaa. Ehkä tää kuuluu tähän syksyn kuvaan, niin eihan tämä haittoo =)

JA NYT vastaan kysymyksiinne parhaani mukaan :--)

Anonyymi kirjoitti...
kuka leikkaaa hiukses? - Mun hiukset leikkaa... Mun äiti ! Se on hyvä, kun se usein tietää, et mitä mä haluan, ja osaa itekin ideoida hienosti ! Joskus käyn kampaajalla, kun haluan jotain ihan uutta
 
Anonyymi kirjoitti...
Millaset ihmiset kiinnostaa sua, ja millaisiin haluat tutustua ? - Hmm... En mä halua ainakaan lajitella/luokitella ihmisiä mitenkään, et noihin tutustun ja noihin en !!, vaan yleensä tutustun sellasiin.. helposti lähestyttäviin ihmisiin! Ja tykkään siitä, et mulle ollaan kivoja, siinä kasvaa aina kiinnostus muihin ihmisiin...
 
Anonyymi kirjoitti...
Millaisiin ihmisiin tykkäät tutustua, ja millaset ihmiset kiinnostaa sua ? - Oho, tossa ylemmässä taitaakin olla jo vastaus tähän kysymykseen =D eli mukavat, lepposat, ja määrätietooiset ihmiset (onkohan määrätietoinen edes oikea sana...??) En kauheesti haluais sellasta, joka ei tiedä, mitä tekee, eikä hoida asioitansa.. ei viehätä moinen.
 
 
Hapu kirjoitti...
Millanen sun perhe on ?  - Mun perhe on sellanen.. Aika normaali, jos sellasta voi sanoa :D Äiti tekee hommia koneella, puhelimessa, ja tykkää megapaljon mökkeilemisestä! Mamma on tosi maanläheinen :--) Iskä matkustelee paljon töidensä perässä - se on joku tohtori/professori/ihmemies, heittää hyvää läppää ja on tosi hyväsydäminen ja lepposa ihminen! Se tuntuu ehkä parhaalta iskältä ikinä. Isoveli on tällä hetkellä intissä lääkintämiehenä, se sanoi ryhtyvänsä terveydenhoitajaksi, kun mahdollista. Opiskelee mantsaa Turussa heti intin jälkeen. Mun sisko on kasvissyöjä, maanläheinen, ostaa vaatteensa kirppikseltä.. Se on hippi :D Me ei kotona syödä kauheasti punasta lihaa. Oho, tää oli romaani :D
Photobucket
Hapu kirjoitti...
hei toine ! :D millasia blogeja tykkäät ite lukee ?  - Jee toinen ! Tykkään lukee... ehkä sellasia lifestyle-blogeja. Muotiblogeja en kauheesti jaksa kauheesti, vaikka onhan niitäki kiva sillon tällön seurata ! Sellanen minä-tässä-kirjoitan-ja-näytän-valokuviani -blogi on mun mieleen ehkäpä :)
 
Anonyymi kirjoitti...
kuka on kaunein ihminen jonka tiedät? - Aika paha sanoa kaunein, mut yksi kauniemmista on mun kaveri/tuttu/kaverin tyttöystävä Amanda, ja hänen paras ystävänsä ja minun hyvä kaveri Ines ! Ne on tosi kauniita, rakastan esim niiden hiuksia ! Myös mun lifetime-friend Laura, on todella yks kauneimmista. mikä on sun lempi(vaate)kauppa? - Lempikauppa on ruokakauppa hehöahe. Lempivaatekauppa on varmaan... Dropin. Tai jotain, paha sanoa ! entä lempipaikka? - Hassua, et heti kun luin ton tuli mieleen Disco Ensemblen So Cold biisistä "They say home is where your heart is". Okei, ei liittynyt oikeen mihkään toi, mut w/e. Lempipaikka on varmasti siellä, missä on hyvä olla. Eli siellä missä on rakkaat. Eli lähellä toista. mikä sua ärsyttää ihmisissä eniten, mitkä luonteenpiirteet esimerkiks? - Ärsyttää sellanen yksinkertanen vittuilu, huono käyttäytyminen ja törkeys. >:( mikä on parasta sun elämässä, entä huonointa? - Parasta mun elämässä, whoa.. Luulen, et se, et mul on tosi paljon kavereita ja ystäviä ympäri suomea, joihin voin luottaa ja jotka pitää huolta ! Kun eihän se mikään itsestäänselvyys oo :( Huonointa luulis olevan... omat virheet. Huhhuh, välillä niitä :D mimmonen perhe sulla on? - katsohan se tuolta ylempää =) mikä tapahtuma on muuttanut elämääsi eniten? - Herranjumala, tähän mun on ihan pakko vastata, et My Chemical Romance:n Suomen keikka 03.07.2007 . Vaik kuin kliseiseltä kuulostaakin, ni mä en tosiaan olis minä nyt, jos sitä keikkaa ei olis ollut. Mä sain ton bändin kautta varmaan satoja kavereita ympäri Suomea, oon niin kiitollinen itselleni ja sille bändille ! Suuri syy siihen, miksi kyseinen bändi on edelleen paras.   onko jotain pukeutumistapaa tai tyyliseikkaa jota et voi sietää? - Ehkä se, et näyttää oikeesti halvalta.   miks blogin nimi on se mikä se on? - Ooo, hyvä kysymys ! Osote HEYadore tulee siitä, et joskus kauan sitten mun mielessä pyöri koko ajan, lausahdus "HEY! Lover." ja sit tuli kaikkea hey lovers, hey lovedays. Kuulostaa typerältä, mut niin se meni. Sit tuli jostain vaan toi Adore, ehkä se oli jotenkin kansainvälisempi vaihtoehto :DD?? Ja sit toi YES i adore on tommonen lepposa :--D oon aika rakastava persoona, heh.
 
Anonyymi kirjoitti...
mistä saat ideoita kaikkeen? pukeutumiseen, hiuksiin, kuviin, blogiin...  -  Kun mä vähän mietin, niin en mä saa mitään ideoita mistään =D Teen aika pitkälle fiiliksen pohjalta... Joo, niin se menee!
Photobucket
Anonyymi kirjoitti...
onko sulla ketään idolia, jotain josta otat mallia tms?
Katsu kirjoitti...
Mistä sä revit noi sun vaattees ja ideat niihin? - Vaatteet revin oikeesti yllättävän usein h&m, veljen/siskon vaatkaappi, carlings, UFF jne jne, u know =D tosi randomisti vaan kaikkialta. Ja mitä haluaisit ehkä muuttaa siinä? Tykkään tyylistäs sikkepaljo nowadays =)  - Haluaisin muuttaa ehk sen yksitoikkoisuuden :D tai emmä tiedä, en osaa luokitella. Ehkä muuttaisin sen, et mulla ois ENEMMÄN matskuu toteuttaa mun pukeutumista.  
aurora kirjoitti...
ootko neitsyt????? mä oon kaksonen - Sori kultsi mä oon härkä !!!!
 
Anonyymi kirjoitti...
Kauneimmat ihmiset tässä maailmassa on..?  - Tää on kauheeta, kun pitäs sanoo KAUNEIN :( mut tosiaan, ihanan kauniita kavereita mulla on AINAKIN Amanda, Ines ja Laura ainakin! Niitä on kyllä jumalattomasti lisääkin, ei siinä mitään!  Photobucket
Anonyymi kirjoitti...
miten kuvailisit/luokittelisit sun tyyliä? - Mun tyyli on oikeesti tosi pitkälle tämmönen ei-mikään. Mun mielestä siis =D   millasta musiikkia tykkään kuunnella? - Tykkään ihan sikana kaikesta. Kaikesta, oikeesti. Viimeaikoina oon kuitenki kuunnellu paljon erilaista poppia (synthpop), punkkia, rockia, ällömättöö, alternativea, semi-klassista musiikkia :D millä keikoilla oot ollu/oot menossa? - hui. Oon ollut AINAKIN mcr, disco ensemble (x13 kai), billy talent (x3), green day, kill hannah (x4), aiden (x2), Bullet for my valentine (x2), pendulum, pmmp (x6 oiskohan), apulanta (x5), anti-flag (x2), jaakko&jay (x3), paramore, Bring me the horizon, the devil wears prada, Good Charlotte, Protest The Hero, One Morning Left (x2), Alesana, 30 seconds to mars (x2), lapko (x3), slash, the sounds, duffy, Toto. + sit ankkarock 08, ruisrock 08, porijazz 08, räikkärock 08, provinssirock 09, porijazz 09, provinssirock 10, ruisrock 10, porijazz 10. Ja tulossa ainakin Bring Me The Horizon + The Devil Wears Prada, Architects. Ja sitten toivottavasti Pendulumin viron keikka! sivut joitta käyt useiten/joka päivä? - Ehkä tää on pakko myöntää että..IRC-galleria, Facebook, Blogger.... päivän rutiinit? - Nohhhh... Nousen, puen päälle, pesen hampaat ja kasvot, syön, meikkaan, laitan hiukset, menen. Tulen, syön, lagaan, pesen meikit ja hampaat, käyn suihkussa, laitan yövaatteet päälle. Jännittävää, eikö? Toki tohon väliin kuuluu sitten jotain yödatausta, kavereita, juhlia ja muuta :) voisitko ehkä joskus postaa videon tms jossa sä laulat ? :D (ja kyllä sä varmasti laulat hyvin, ja me kaikki lukijat tykätään silti) - kauhee ku katoin eka, et voisitko ehkä joskus poistaa videon jossa sä laulat? Ei onneks kuitenkaan ollut niin, hehheh. Ja mulla on yks dvd mun laulututkinnosta, mut mun mielestä se ei oo kovin hyvä, niin en halua sitä ainakaan ruveta levitteleen. Mutta tottakai on mahdollista, et tulee joku hieeeeno lauluvideopostaus >:D saa nähdä.... Jos saan sellasen kelpuuttavan videon jostain.
Photobucket
Oho, eihän mulla kestänytkään tätä täyttäessä kun.. 3h :D
ps. RAAAAAAAH MULLA MENI NYT HERMOT TÄHÄN
MIKS TOI TEKSTIT EI ASETU NIIN MITEN MÄ ASETAN NE??
no, lukekaa sitten vaikeasti käsiteltävää tekstiä >:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti