keskiviikko 29. syyskuuta 2010

>:(

- ei ärsytä se että ihmiset vihaa, vaan se, etten tiedä ketkä vihaa. Ei haittaa vaikka ne olis kavereita, haittaa se, et jos oon sitten näistä muutamista ärsyn aiheista antanut niin todella väärän kuvan.
- ärsyttää istua tetissä joka päivä koneella ja photoshopata kuvia (todella vähän muokkausta,  mut iso duuni)
- ärsyttää: oon lihonut
- ärsyttää kun en tiedä onko vika nettisivuissa vai mun koneessa. Ei lämpee.
- ärsyttää kun on kauhee hinku päästä tekemään jotain tiettyä asiaa, muttei kuitenkaan sillä hetkellä mahdollisuutta siihen.
- ärsyttää mun rahan käyttö. Eka haluan sitä niin kovasti, ja sitten kun saan sitä niin pakko päästä siitä mahd. nopeasti eroon.

Eimut tää päivä oi kyllä ihan hyvä. Tetissä aika meni kuitenkin nopeesti, vaikka istuinkin 6h koneella. Lähdin sitten stadiin ja hengasin hetken Eeron kans, mut halusin kuitenki päästä himaan nopee safkaa =D sit päätin, et raaaah, haluun hemmotella itteeni ja ottaa piiiitkän suihkun! Fuckin miljonääri-mammat sai mut innostumaan hemmottelusta :( mulle käy aina niin. Kun katon esim Hillssiä tai Cityä (joita seuraan aina ku mahd.....eh), niin tulee sellanen olo että pitäs lähteä shoppaamaan ittensä kipeeks :D ouch.
Vois kyl yrittää päästä näist kesän kertyneistä kiloista eroon NYT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti