tiistai 17. elokuuta 2010

HEY BOY HEY GIRL

Prometheus-leiri. Eilen tuli itkettyä varmaan koko vuoden itkut, tänään pääsin kotiutumaan. Tuntuu hienolta. Huomenna kuitenkin vastassa koulu. Ei kyllä haittaakaan, oikeastaan. Ainahan sitä puhutaan, et joo vittuku mä panostan nyt sit tänävuonna NIIN PALJON !! Sitten ei kuitenkaan tehdä mitään. Nohhh, minä aijon nyt sitten tehdä. Todella aijon panostaa, ja lukea kokeisiin. Tunnilla oon aina oikeestaan aktiivinen, joten jatkan niin.


Photobucket
Ukkosmyrsky katkaisi sähköt, mutta oli hauskaa soittaa ja laulaa kynttilänvalossa!

Photobucket
Vihdoin minä ja protuseppele !

nyt nukun ja huomenna kouluun!

4 kommenttia:

  1. muikee seppele :---))))) tee sakkareeekeke

    VastaaPoista
  2. hihiii tsirbula! : )

    VastaaPoista
  3. meneepäs hienosti toi kynttilän valo. kivat fiilikset molemmissa kuvissa :>

    VastaaPoista
  4. oho aino ! hihi oon random tsori mut oot söppö ja jee protu on jeeeees :----)

    VastaaPoista