perjantai 2. heinäkuuta 2010

MINUN AAKKOSENI

Oon jo kauan halunnut kertoa enemmän jonkunlaisia "avainsanoja" itsestäni, joten tässä sitten olisi, kirjain kerrallaan. Voisin varmasti jokaiseen kirjaimeen iskeä enemmän sanoja, mutta annan olla yhdellä sanalla ja selitteellä. Toivottavasti ei tule liian pitkä prosessi, haluaisin nukkumaankin!
A: Anna, se olen minä.
B: Bilettäminen? No, se on kivaa tietenkin.
C: Chillaus. Yks parhaimpia asioita mitä tiedän, kunhan vaan
on saanut kaikki tehtävät asiat tehtyä.
D: Dissaus, koska... se EI ole kivaa ! Vaikka tottakai itekin alennun,
sitä en kiellä mitenkään.
E: Esiintyminen. Asia, jota oon pelännyt aina. Mutta nyt
musta on hienoa huomata, miten mä kasvan siitä ulos päivä päivältä, ja tuntuu hyvältä !
F: Festarointi! Se on hienoa ja tosi rakastettavaa,
kaikista paskoista muistoista tulee lähes aina hyviä.
G: Googlettaminen? Se on pakollista .... Aina.
H: Helsinki! Koti, jossa oon asunut aina, ja rakastan.
Photobucket
I: Iloisuus, olen aika ilonen persoona.
J: Junamatkat. Tykkään eniten matkustaa junalla ja teen sitä paljon !
K: Kesä, ei kaipaa selittelyjä.
L: Laulu, oon harrastanut neljä vuotta ja se on mun tulevaisuus.
M: Miehet. Niin hyvässä kuin pahassakin.
N: Nauraminen. Koska tykkään siitä.
O: Organisointi ! Oon himo-organisoija,
enkä itekään oikeen kykene tehdä ilman organisointia ja selviä sääntöjä
P: Perhe. Se on PARAS
Q:
R: Rakkaus, tottakai! Rakastan sitä tunnetta kun on lämmin olo siitä,
kun tuntee toisen välityksen.
S: Shoppailu. Ikävä kyllä, se on niin paras fiilis kun löytää, ostaa, näyttää hyvältä.
T: Tulevaisuus. Taidan ottaa siitä suurimmat paineet. Aina.
U: Unet. Nään aina tosi hämääviä unia, ne on nin sika kivoja !
V: Valokuvaus. Onnistuneet ja hienot kuvat tekee mut iloiseksi. Ja se on hauskaa.
X: HMM
Y: Ystävät! Koska ne on mulle tärkeimpiä k o s k a a n ja tietävät sen varmasti.
Z: HMM
Å: å, ruotsin kieli on rakas! Ei siis muuten, mutta tykkään siitä paljon.
Ä: ÄITI ! Luulen, että mun äitini on paras koskaan.
Ö: "ÖÖÖ" kuuluu yleensä mun sanavalintoihin! Ajatuksillani on TODELLAKIN
tapana katketa aina, kun ei pitäisi. Kuumottavaa!

Photobucket
Chillin @Seinäjoki, fiilispuisto. Minä, heidi, jemina, olivia.
Meni joku 2h, nyt hyvää yötä

4 kommenttia:

  1. oisit laittanu:
    N: Noora. Koska tykkään siitä.

    VastaaPoista
  2. Noora: niin, totta ! Mutta se ois ollut epäreilua muita kohtaan

    VastaaPoista
  3. Ihana tää blogi ! pakko sanoa :D

    VastaaPoista
  4. Hapu: minä kiitän oikein olan takaa ! =D

    VastaaPoista