tiistai 15. kesäkuuta 2010

WALK IDIOT WALK

Olen aivan helvetin tyytymätön nyt jotenkin KAIKKEEN mitä teen. En vittu jaksa vaan kun musta ois tosi ihanaa olla edes jotenkin täydellinen. Ei, en mä täydellinen halua olla, mä haluan vaan onnistua kaikessa mitä ryhdyn tekemään. Mua pelottaa moni asia. Mua pelottaa ihan liikaa mun tulevaisuus. Mä haluaisin usko siihen mitä Putro laulaa, että Mitäpä jos sä pelkäät turhaan ja elämä tapahtuu sinä aikana? Kai sekin pelottaa mua. Se, että mä pelkään mun parhaiden hetkien ohi, jotka tuntuu niin normaaleilta, mutta onkin sitten jotain niin hienoa, että mä en osaa edes kuvitella. Ja niin, MIKSI mä kusen kaiken nyt. Mä haluaisin, että elämä ois helppoa. Kaikkihan haluaisi niin? Vaikka kyllä haasteitakin pitää olla. Nyt niitä ei vaan tarvitsisi.

"JOS TEET VÄÄRÄÄ NIIN
VÄÄRYYS KOSTAA"
miksi jukkapoika on
niin oikeassa.

4 kommenttia:

  1. Ei kannata tavoitella täydellisyyttä kun sellaista ei ole. Ei kannata murehtia menneitä eikä tulevia, koska sinulla on vain tämä hetki. Ja loppupeleissähän kaikki kääntyy parhainpäin jos vain jaksaa uskoa itse niin. ja Kun on hätä käänny toverisi puoleen niinkuin hän kääntyy sinun puoleen kun hän tuntee samoin kuin sinä nyt

    VastaaPoista
  2. Tuttu tunne. Ajoittain me kaikki olemme perfektionistejä, mutta liika on liikaa. Yritä hellätä otetta, ansaitset hyvän olon. Mun musulle vain parasta!

    VastaaPoista
  3. KIITOS teille, olo on parempi jo kun sain yön nukuttua. Hämäävää, että nukkuminen auttaa aina kaikkeen. Tai siis melkein.

    VastaaPoista