maanantai 7. kesäkuuta 2010

MAANANTAI ON PAHA PÄIVÄ TIISTAI EHKÄ VÄHÄN PAREMPI vähän parempi ihan vähän parempi vähän parempi

Päättärit oli jees.
Alkuillastahan en jaksa muuta sanoa, kun että oli kivaa. Mut mä olen edelleen niin fiilareissa siitä kun me lähdettiin - ei mitään tietoa mihin aikaan - keskustasta meille päin töölön tyhjiä katuja pitkin. Minä, Kristiina, Mark ja Jokke, me rullailtiin kaikki jotain pienempiä katuja, en ollut ikinä kävellyt niillä. Sitten juostiin meille ja tehtiin ruokaa. Myöhemmin Roope ja Jennakin löysivät tiensä meille.

Nyt kaikkia kuvia tähännäin:
 henkselit Fida lähetystori 3e
T-paita UFF 6e
Shortsit pimkies (lauran)
kengät H&M 15e
 Disco Ensemble + vili, kristiina, minä, mona
vika koulupäivä @hietsu med luokka
ranskan maikka pyys pientä poseerausta..
minä iloisena lauantaipäivänä
mark krapulaisena
päättärimekko, again.
laittaisin tähän kuvan noista H&M 15e kengistä, jos löytäisin ne kuvat jostain =D no can do.
tänään:
med laura !

En jaksa tajuta.. HUOMENNA:
 toivottavasti menee putkeen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti