lauantai 15. toukokuuta 2010

VASTAANTULIJOIDEN KAISTALLA ON VITTUMAISTA LUISTELLA

Kuuma.

Miksi minä teen kaiken väärin nytten enkä tee yhtään niinkuin pitäisi. Okei, luen kokeisiin 7 tuntia päivässä, ainakin pitäisi. Teen nyt vain niinkuin parhaakseni näen, teen väärin sinua kohtaan enkä edes tiedä mitä haluan ja silti teen sen aina vaan uudelleen ja uudelleen. Normaalisti pyyhkisin nämä ajatukset päästäni toteamalla vain, että aika auttaa, ja senhän se tekeekin. Mutta nyt en halua satuttaa sinua, enkä ketään muutakaan tekemättömillä päätöksilläni ja itsekeskeisillä ajatuksillani, jos niitäkään edes on. En taida ajatella yhtään tekemistäni, vaikka tiedänkin sen riskit ja tiedän, että teen v ä ä r i n kohdallasi. Annatkohan mulle ikinä anteeksi. Pääsenköhän minä tästä vielä pitkään aikaan ylös niin, että tietäisin mitä teen.

Olen kuitenkin iloinen, mulla on kaksi laulukeikkaa ensi viikolla. Täällä on lämmintä, ja aurinko paistaa. Saan tänään lähteä viideltä ulos, kunhan olen lukenut 5 tuntia kokeisiin.

Helsinki on tänään tosi kunis, niin oli eilenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti