torstai 20. toukokuuta 2010

LETS BE SILLY AGAIN

Nielutulehdus, tai angiina, tai miten sen sitten haluaakaan kuulla. Ei ainakaan kuumetta, mutta nielurisat sen verran tulehtunu ja turvonnu, etten voi syödä mitään. No, pieni paasto siis. Ei mutta oikeasti, ei tää oo kivaa. Välillä on lämpöä, välillä vähän kuumetta, tänään on ollut ihan hyvä olo kait. Paitsi kun oon koko ajan niin nälkäinen, niin siitä tulee ihan tolkuttoman huono olo. Hyi. Mua harmittaa ihan älyttömästi. Tää tyhmä sairaus tai mikä onkaan, tulehdus, päätti pamahtaa mulle ihan yllättäen 24h aikana, ja siitä johtuen mä jouduin perumaan sen Haagan Lännen paletti-tapahtuman ja opiston kevätjuhlan mun osalta.
nyt kuvia:
ennen ranskan matkaa ostin kaikkea, mut jouduin kyllä palauttaan ton valkosen topin. se ei ollutkaan kiva.







Koneesta loppuu taas akku, ja mulla tulee kylmä tässä parvekkeella, ja mulla on vieläkin niin nälkä et hyi mikä olo. Heräilen ihan jatkuvasti öisin 30-60 min välein, se on aika ärsyttävää kun oon sitten heti taas pirteä, mutta haluan silti nukkua kun ei ole hyvä olo.
Nojaa, ehkä olo tästä paranee.

Ps ostin uudet kengät från H&M, makso 14,95 ja silloin pariisista ostin mageen lady gaga t-paidan ja american apparellistä tummansinisen topin. laitan kuvaa tulemaan sitten kun on voimia! lupaan.

(musta on jännää miten hyvännäkösiä nuoria täälläpäin liikkuu)

hyvää yötä

2 kommenttia:

  1. Oi, haluaisin nähdä kuvaa GaGapaidasta!! :)

    VastaaPoista
  2. Candy Starstruck: Joo, lupaan pistää ihan varmasti kuvaa kunhan paita tulee pyykistä =)

    VastaaPoista